TartályIndox
37.500L / 1-COMP /4-BAFFELS, ADR, L4BH, INOX, N...
Tartály
Indox
37.500L / 1-COMP /4-BAFFELS, ADR, L4BH, INOX, N...
Kezdőár nem tartalmazza az áfát
29 985 EUR
Gyártás éve
2007
Kondíció
Használt
Helyszín
Roosendaal 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Ár és helyszín
Kezdőár nem tartalmazza az áfát
29 985 EUR
- Helyszín:
- Roosendaal, Hollandia

Hívás
Műszaki adatok
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Első forgalomba helyezés:
- 12/2007
- Raktér hossza:
- 10 700 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 550 mm
- Raktérmagasság:
- 3 800 mm
- Rakodótér térfogata:
- 37 m³
- Teljes hossz:
- 10 700 mm
- Teljes szélesség:
- 2 550 mm
- Felfüggesztés:
- levegő
- Abroncs méret:
- 385/65 R22,5
- Tengelytáv:
- 7 470 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A200-05270
- Referenciaszám:
- DH3183X
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 12.11.2025
Leírás
= További opciók és felszereltség =
- ADR
- EBS
- Emelhető tengely
- Könnyűfém felnik
- Légrugózás
- Tárcsafékek
= Megjegyzések =
Szép INDOX tartálykocsi, gyártási év: 2007/11, űrtartalma 37 500 l, 1 rekesz, 4 hullámtörő fallal, nemrégiben felújítva: 3 x SAF tengely tárcsafékekkel (INTRADISC), 1. és 2. tengely emelhető, ADR (FL, AT), tartálykód: L4BH, TE19, TU15, rozsdamentes acéltartály: X6CrNiMo 17-12-2, saját tömeg: 7.510 kg, maximális össztömeg: 39.000 kg, gumiabroncsok: 385/65-R22,5 (bal: 7/79 mm; jobb: 5/8/9 mm), holland forgalmi engedéllyel, érvényes műszaki vizsgával (APK) és ADR ellenőrzéssel 2025.10.18-ig.
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22,5
Tengely márka: SAF INTRADISC
Njdpfx Adsxcup As Dowp
Fékrendszer: Tárcsafék
Rugózás: Légrugózás
Hátsó tengely 1: Könnyűfém felni; emelhető tengely; max. tengelyterhelés: 9.000 kg; gumi profil bal: 45%; gumi profil jobb: 35%
Hátsó tengely 2: Könnyűfém felni; emelhető tengely; max. tengelyterhelés: 9.000 kg; gumi profil bal: 45%; gumi profil jobb: 50%
Hátsó tengely 3: Könnyűfém felni; max. tengelyterhelés: 9.000 kg; gumi profil bal: 55%; gumi profil jobb: 55%
Súlyadatok
Saját tömeg: 7.510 kg
Terhelhetőség: 31.490 kg
Megengedett össztömeg: 39.000 kg
Műszaki jellemzők
Felépítmény márkája: INDOX IN3CIR
Rekeszek száma: 1
Állapot
Műszaki állapot: nagyon jó
Esztétikai állapot: nagyon jó
Azonosítás
Rendszám: OK-83-FK
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
- ADR
- EBS
- Emelhető tengely
- Könnyűfém felnik
- Légrugózás
- Tárcsafékek
= Megjegyzések =
Szép INDOX tartálykocsi, gyártási év: 2007/11, űrtartalma 37 500 l, 1 rekesz, 4 hullámtörő fallal, nemrégiben felújítva: 3 x SAF tengely tárcsafékekkel (INTRADISC), 1. és 2. tengely emelhető, ADR (FL, AT), tartálykód: L4BH, TE19, TU15, rozsdamentes acéltartály: X6CrNiMo 17-12-2, saját tömeg: 7.510 kg, maximális össztömeg: 39.000 kg, gumiabroncsok: 385/65-R22,5 (bal: 7/79 mm; jobb: 5/8/9 mm), holland forgalmi engedéllyel, érvényes műszaki vizsgával (APK) és ADR ellenőrzéssel 2025.10.18-ig.
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22,5
Tengely márka: SAF INTRADISC
Njdpfx Adsxcup As Dowp
Fékrendszer: Tárcsafék
Rugózás: Légrugózás
Hátsó tengely 1: Könnyűfém felni; emelhető tengely; max. tengelyterhelés: 9.000 kg; gumi profil bal: 45%; gumi profil jobb: 35%
Hátsó tengely 2: Könnyűfém felni; emelhető tengely; max. tengelyterhelés: 9.000 kg; gumi profil bal: 45%; gumi profil jobb: 50%
Hátsó tengely 3: Könnyűfém felni; max. tengelyterhelés: 9.000 kg; gumi profil bal: 55%; gumi profil jobb: 55%
Súlyadatok
Saját tömeg: 7.510 kg
Terhelhetőség: 31.490 kg
Megengedett össztömeg: 39.000 kg
Műszaki jellemzők
Felépítmény márkája: INDOX IN3CIR
Rekeszek száma: 1
Állapot
Műszaki állapot: nagyon jó
Esztétikai állapot: nagyon jó
Azonosítás
Rendszám: OK-83-FK
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2009
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+31 165 2... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt






























