Italoszállító pótkocsi
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
Italoszállító pótkocsi
Zentralachsanhänger Swing-Board I tiefgekuppelt
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
75 880 EUR
Kondíció
Új
Helyszín
Heilbronn 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
- Gépismertető:
- Italoszállító pótkocsi
- Kondíció:
- új
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
75 880 EUR
- Eladó helye:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Maximális teherbírás:
- 12 200 kg
- Össztömeg:
- 18 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 2 tengely
- Raktér hossza:
- 7 670 mm
- Rakodótér szélesség:
- 2 490 mm
- Raktérmagasság:
- 2 200 mm
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A203-65965
- Referenciaszám:
- 1800871
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 24.10.2025
Leírás
ZIKUN - Központi tengelyes pótkocsi Swing-Board, mély-csatlakozású kivitel
Műszaki adatok:
Típus: AZ2-B1B1-LBW (mély-csatlakozású)
Megengedett össztömeg: 18 000 kg
Saját tömeg: kb. 5 800 kg
Átrakható hossz: 7 520 mm
Rakodási hossz: 7 670 mm + 30 mm tömítés LBW = 7 700 mm
Átrakható szélesség: 2 490 mm
Átrakható magasság: 2 200 mm
Teljes magasság: kb. 3 663 mm
Szabad magasság a talaj felett, nyitott alsó oldalfallal (terhelten): kb. 344 mm
Tengelyek:
2 db ferde görgős, ECO/karbantartásmentes tengely, tárcsafékkel, egyenként 9 000 kg teherbírás (BPW vagy azzal egyenértékű gyártó)
Fékrendszer:
Kétvezetékes EBS pneumatikus fékrendszer EU előírások szerint, ALB szabályozással,
rugós rögzítőfék, automata fékkarállítóval. Duomatic fékcsatlakozó alul jobbra szerelve.
Felfüggesztés:
Légrugós, emelő és süllyesztő funkcióval
Alváz:
Masszív, nagy szakítószilárdságú finomszemcsés acéllemezből hegesztett vázszerkezet,
csavarodásmentes kialakítás. A hossz- és kereszttartók egy síkot képeznek a fő vázzal,
ami rövid alátámasztási távolság mellett is nagy padlóterhelhetőséget biztosít.
Támasztás: elöl és hátul oldalanként 3 hajtókaros támasz (emelés és süllyesztés egy
oldali központi állítókarral jobbra)
Gumiabroncsok:
4 db 385/65 R22,5 (választott márka), acélfelnin
Nwsdpfoxquyqex Ah Ujn
1.7 Vontatóberendezés:
Központi cső (mély csatlakozású), tűzihorganyzott, 50 mm DIN vonószemmel,
nem állítható magasság, merev kivitel. A csatlakozási magasság az Ön tehergépjárművéhez igazodik.
Elektromos rendszer:
StVZO előírásoknak megfelelően, védett beépítés,
5 kamrás zárófényszórók a hátsó aláfutásgátlóba integrálva, Euro-csatlakozó,
15 pólusú dugalj, 2 db piros helyzetjelző lámpa a hátsó portál felett.
ABS csatlakozókábellel. 2 helyzetjelző lámpa az aláfutásgátlón.
Oldalsó helyzetjelző lámpa jobb- és baloldalon a hátsó oszlopokon szerelve.
Padló:
24 mm vastag járműépítő lapokból, alul fóliabevonattal a nedvesség behatolása ellen,
fent csúszásgátló szitanyomott mintázattal, síkban fektetve, körben lezárva.
Előfal:
Speciális járműipari műanyag lemezből, teljes magasságig zárt, középső merevítéssel, sík kialakításban.
Oldalfalak:
ZIKUN felhajtható, elforgatható oldalfal.
Folyamatos oldalfal, vízszintesen osztott. Az alsó oldalfal lehajtásával a felső rész mechanikusan a tetőre fordítható.
A rugósegédletű karmechanika az előfalra van szerelve, így semmilyen mozgó elem nem található a raktérben vagy a sarkokban.
A nyomatékátvitel egy tetőbe épített torziós rúdon keresztül történik, ez biztosítja a könnyű, egyenletes mozgathatóságot minden pozícióban.
Fontos: Nyitott állapotban az alsó oldalfal függőlegesen áll a jármű oldalán.
Az előfalnál egyenes, sima behajtás zavaró tartóoszlopok nélkül. A felső oldalfalrészek speciális 25 mm-es alumínium kompozitlemezből készülnek.
Középső zár mindkét oldalon.
Tető:
Szilárd tető, acél tetőgerendákkal, tartósan ragasztott alumínium lemezzel,
kívül porfestett fehér (RAL9010).
Rámpavédelem:
Oldalt mindkét oldalon hegesztett acél villavédő léc a targonca okozta sérülések ellen.
Tartozékok:
-- Kiegészítő kamera a pótkocsin
-- PVC negyed-sárvédők a tengelyeken
-- 1 garnitúra sárfogó a sárvédőkhöz
-- 2 darab alátéttuskó tartóval
-- 2 db piros helyzetjelző lámpa fent, jobb- és baloldalon a hátsó portál felett
-- Oldalsó aláfutásgátló fixen szerelve
-- ECE R48 szerinti kontúrjelölés, oldalt fehér, hátul piros
-- Antispray szőnyegek a sárvédőknél
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Műszaki adatok:
Típus: AZ2-B1B1-LBW (mély-csatlakozású)
Megengedett össztömeg: 18 000 kg
Saját tömeg: kb. 5 800 kg
Átrakható hossz: 7 520 mm
Rakodási hossz: 7 670 mm + 30 mm tömítés LBW = 7 700 mm
Átrakható szélesség: 2 490 mm
Átrakható magasság: 2 200 mm
Teljes magasság: kb. 3 663 mm
Szabad magasság a talaj felett, nyitott alsó oldalfallal (terhelten): kb. 344 mm
Tengelyek:
2 db ferde görgős, ECO/karbantartásmentes tengely, tárcsafékkel, egyenként 9 000 kg teherbírás (BPW vagy azzal egyenértékű gyártó)
Fékrendszer:
Kétvezetékes EBS pneumatikus fékrendszer EU előírások szerint, ALB szabályozással,
rugós rögzítőfék, automata fékkarállítóval. Duomatic fékcsatlakozó alul jobbra szerelve.
Felfüggesztés:
Légrugós, emelő és süllyesztő funkcióval
Alváz:
Masszív, nagy szakítószilárdságú finomszemcsés acéllemezből hegesztett vázszerkezet,
csavarodásmentes kialakítás. A hossz- és kereszttartók egy síkot képeznek a fő vázzal,
ami rövid alátámasztási távolság mellett is nagy padlóterhelhetőséget biztosít.
Támasztás: elöl és hátul oldalanként 3 hajtókaros támasz (emelés és süllyesztés egy
oldali központi állítókarral jobbra)
Gumiabroncsok:
4 db 385/65 R22,5 (választott márka), acélfelnin
Nwsdpfoxquyqex Ah Ujn
1.7 Vontatóberendezés:
Központi cső (mély csatlakozású), tűzihorganyzott, 50 mm DIN vonószemmel,
nem állítható magasság, merev kivitel. A csatlakozási magasság az Ön tehergépjárművéhez igazodik.
Elektromos rendszer:
StVZO előírásoknak megfelelően, védett beépítés,
5 kamrás zárófényszórók a hátsó aláfutásgátlóba integrálva, Euro-csatlakozó,
15 pólusú dugalj, 2 db piros helyzetjelző lámpa a hátsó portál felett.
ABS csatlakozókábellel. 2 helyzetjelző lámpa az aláfutásgátlón.
Oldalsó helyzetjelző lámpa jobb- és baloldalon a hátsó oszlopokon szerelve.
Padló:
24 mm vastag járműépítő lapokból, alul fóliabevonattal a nedvesség behatolása ellen,
fent csúszásgátló szitanyomott mintázattal, síkban fektetve, körben lezárva.
Előfal:
Speciális járműipari műanyag lemezből, teljes magasságig zárt, középső merevítéssel, sík kialakításban.
Oldalfalak:
ZIKUN felhajtható, elforgatható oldalfal.
Folyamatos oldalfal, vízszintesen osztott. Az alsó oldalfal lehajtásával a felső rész mechanikusan a tetőre fordítható.
A rugósegédletű karmechanika az előfalra van szerelve, így semmilyen mozgó elem nem található a raktérben vagy a sarkokban.
A nyomatékátvitel egy tetőbe épített torziós rúdon keresztül történik, ez biztosítja a könnyű, egyenletes mozgathatóságot minden pozícióban.
Fontos: Nyitott állapotban az alsó oldalfal függőlegesen áll a jármű oldalán.
Az előfalnál egyenes, sima behajtás zavaró tartóoszlopok nélkül. A felső oldalfalrészek speciális 25 mm-es alumínium kompozitlemezből készülnek.
Középső zár mindkét oldalon.
Tető:
Szilárd tető, acél tetőgerendákkal, tartósan ragasztott alumínium lemezzel,
kívül porfestett fehér (RAL9010).
Rámpavédelem:
Oldalt mindkét oldalon hegesztett acél villavédő léc a targonca okozta sérülések ellen.
Tartozékok:
-- Kiegészítő kamera a pótkocsin
-- PVC negyed-sárvédők a tengelyeken
-- 1 garnitúra sárfogó a sárvédőkhöz
-- 2 darab alátéttuskó tartóval
-- 2 db piros helyzetjelző lámpa fent, jobb- és baloldalon a hátsó portál felett
-- Oldalsó aláfutásgátló fixen szerelve
-- ECE R48 szerinti kontúrjelölés, oldalt fehér, hátul piros
-- Antispray szőnyegek a sárvédőknél
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2008
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 7131 ... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt
































