Piactéri szabályzat

Csak konkrét ajánlatok

Csak konkrét ajánlatokat adjon meg az adatbázisba. Azokat a hirdetéseket, amelyek csak szlogenekből, például „mindenféle xy gép” állnak, sajnos nem tudjuk jóváhagyni. Minden hirdetésben vagy egy konkrét gépet, vagy több gépből álló fix csomagot kell kínálni. Egy gépcsomag esetén elengedhetetlen a hozzátartozó gépek egyértelmű leírása a hirdetés szövegében. Tapasztalatból azonban az egyedi géphirdetések jóval nagyobb figyelmet kapnak, mint a gépcsomagok.

Hirdetések mindig lényegre törő műszaki leírással

Adjon meg részletes leírást a Műszaki adatok mezőben hirdetéseihez a(z) Werktuigen oldalon. A műszaki adatok nélküli hirdetések nálunk nem lehetségesek. Hasznos tippeket az eredményes hirdetések készítéséhez itt talál.

Névtelen vagy kóddal ellátott hirdetések nem engedélyezettek.

Adja meg teljes nevét és teljes címét az eladó profiljában. Névtelen hirdetések nálunk sajnos nem lehetségesek.

Nem telefonszámok/faxszámok, sem e-mail címek nem szerepelhetnek a hirdetés szövegében.

A hirdetések nem tartalmazhatnak telefonszámot, faxszámot, mobilszámot vagy e-mail címet. Az Ön elérhetőségi adatai automatikusan generálódnak az ügyfélfiókjából, és a véglegesített hirdetésben is megjelennek. Ezért nem szükséges az elérhetőségi adatait ismételten feltüntetni a hirdetés szövegében.

Az internetes címek nem szerepelhetnek a hirdetésekben

A hirdetés szövege és a gépajánlatok képei nem tartalmazhatnak internetes címeket. Ha logó-hirdetés érdekli a honlapjára, azt itt foglalhatja le.

Nincs hivatkozás más hirdetésekre

A hirdetések nem tartalmazhatnak semmilyen utalást az adott szolgáltató más hirdetéseire. Hivatkozások a szolgáltató online áruházaira, valamint más kereskedelmi vagy aukciós platformokra sem engedélyezettek.

A kisteljesítményű hirdetésként feltett gépek nem lehetnek részei aukciónak.

Törölt eladott tételek

Kérjük, azonnal törölje vagy szüneteltesse az eladott tételeket. Igyekszünk adatbázisunkat mindig naprakészen tartani. A holt kartonok ezért kifejezetten nemkívánatosak, és a ÁSZF szerint tilosak.

Újrafeltöltés hirdetés törlése után nem engedélyezett

Korábban törölt hirdetések azonnali újrafeltöltése versenytorzítás miatt nem engedélyezett.

Nem logóként, sem a gép képén nem szerepelhet logó

Ne helyezzen fel vállalati logókat gépképekként. Az üzleti logók gépfotókon való elhelyezése is tilos.

Csak olyan képek, amelyek használatára jogosult

Ugyanígy a gyártói fényképeket, amelyek szerzői joga a gyártót illeti, illetve a versenytársak fényképeit is csak az adott jogtulajdonos írásos engedélyével lehet feltölteni.

Nincsenek helyőrző képek

Hirdetésképek, amelyeknek egyetlen tartalma csak a „fotó hamarosan” vagy hasonló felirat, nem engedélyezettek.

Ne másolja le a versenytársak szövegét

Kérjük, saját maga készítse el az eladásra kínált tárgyak műszaki leírásait. Más hirdetők hirdetéseiből származó szövegek vagy szövegrészek másolása tilos, és általában csak olyan kellemetlenségeket okoz, amelyeket nem szeretne.

Nincsenek kulcsszó-/keresőkifejezés-listák a hirdetésekben

Adjon meg kizárólag releváns műszaki leírásokat az adott gépekről. Kulcsszavak vagy kulcsszólisták használata nem lehetséges. Más gépek, termékek, fogyóanyagok vagy általános reklámok sem hirdethetők.

A hirdetés címében nem szerepelhet cégnév vagy szóismétlés

A saját cégnév megadása és a szóismétlés a hirdetés címében tilos. A gyártók mentesülnek ezen rendelkezés alól.

Válassza ki a megfelelő gépkategóriát

Kérjük, saját érdekében is ügyeljen arra, hogy hirdetéseit a megfelelő kategóriákba tegye.

Nincs 1 €-os hirdetés

Kérjük, ne adjon meg 1 €-os árakat a hirdetésekben. Azokat a hirdetéseket, amelyek 1 €-t tüntetnek fel vételárként (fix vagy irányárként is), nem hagyjuk jóvá. Ha nem szeretne árat megadni, hagyja üresen az ár mezőt a bevitelkor. Ekkor a hirdetésében automatikusan megjelenik a „Árinformáció” jelzés.

Nincsenek reklámszerű hirdetéscímek

Adjon meg egyértelmű és lényegre törő információkat mind a gép megnevezésénél / járműtípusnál, mind a gyártó és a modell megadásánál, és kerülje a reklámszerű megfogalmazásokat. Csak így találhatják meg a potenciális vásárlók a hirdetéseit a keresőfunkción keresztül.

Elérhető telefonszámok a kapcsolattartási adatokban

A kapcsolattartási adatok megadásakor ügyeljen arra, hogy elérhető telefonszámot adjon meg.

Nincs többszörös hirdetés

Ne jelenítse meg ugyanazt a cikket többször.