Munkaállvány félpótkocsiFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Munkaállvány félpótkocsi
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Kondíció
Új
Helyszín
Essen 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
- Eladó helye:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Németország
Hívás
Műszaki adatok
- Össztömeg:
- 73 000 kg
- Maximális teherbírás:
- 61 050 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Felszereltség:
- ABS
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A198-70175
- Referenciaszám:
- 36776
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 30.08.2025
Leírás
A teljes, azonnal és rövid határidővel elérhető járműkészletünket megtalálja honlapunkon.
A felszereltségből kivonat. Teljes felszereltség kérésre.
Raktér:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padló
* 10 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 10 000 daN)
Féllámpák:
* JOST mechanikus féllámpák 2 fokozatú hajtóművel, kb. 24 t emelési terheléshez (kb. 50 t vizsgálati terhelés)
Tengelyek és felfüggesztés:
* BPW tengelyek, technikailag egyenként 12 000 kg
* 1. tengely kormányozható elöl, 2. tengely fix, minden más tengely hidro-mechanikusan kényszerkormányzott, forgózsámolyon szerelve
* Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
* Tengelyszerszám
Gumizás:
* 445/65 R 22.5 169K abroncsok - általunk választott gyártmány, TPMS rendszerrel
* TPMS gumiabroncs-nyomás ellenőrző rendszer az ECE R 141 szerint
* Az adatátvitel a vontatóhoz a szabványos ISO 11992 szerinti EBS interfészen keresztül történik
* A helyes kijelzéshez a vontatónak képesnek kell lennie az adatok továbbítására és megjelenítésére
Fékrendszer:
* Wabco fékrendszer az EU előírásainak megfelelően, EBS-E (4S3M), összekötő vezetékek nélkül a vontatóhoz
Elektromos rendszer:
* EU előírások szerinti elektromos rendszer
* 24 voltos ASPÖCK-NORDIK (ASS3) világítás
* Minden oldalsó helyzetjelző LED lámpa indexeléssel együtt villog
* ASPÖCK-UNIBOX elöl, csatlakozósínnel és 24N, 24S, valamint 15 pólusú aljzattal az ISO szabványoknak megfelelően. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pólusú ISO-12098
Acélszerkezet:
* Nagyszilárdságú finomszemcsés acélból
* Acélminőségek: S355J2+N/S355MC (folyáshatár 355 MPa), S690QL/S700MC (folyáshatár 690 MPa)
Festés:
* Teljes acélszerkezet automatikusan szemcseszórva hegesztés után
* Második szórás korunddal az optimális tapadó képesség érdekében
* A teljes alváz HRM-fémborítással ZINACOR 850-zel (85% cink/15% alumínium) a legjobb korrózióvédelemért
* Fedőfestés 2 rétegben, RAL 3002 kárminvörös színben, az RAL 841GL rendszer szerint
* A hátsó rész fémbevonatos és RAL 9010 tisztafehér színűre festett
* Ezüstszürke felnik
* Festékréteg tesztelve sópermet-kamrában, ISO 9227-NSS szabvány szerint
* Üregzárás speciális viasszal
* Metálfényezés nem lehetséges
Tartozékok:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padló a raktéren
* 2 colos királycsap
Dedpfjw Tpr Ujx Adrjku
* Horganyzott acél homlokfal (EN12642-XL), kb. 1 200 mm magas
* Elöl a csatlakozó sávon sárga-piros légcsatlakozók
* Kb. 1 000 mm hosszú oldalsó rögzítőrúd-tároló a hátsó központi gerendán
* A hattyúnyakon és a hátsó részen balra és jobbra egy-egy tábla- és csatlakozótartó
* Elölről és hátulról kábeles távirányítással, nyomógombbal vezérelhető utánkormányzás, tengelyek nyomkövető ellenőrzése (SZM-be szerelés nélkül)
* Elektromos-hidraulikus egység
* 13 pár oldalról behelyezhető rúdzseb, kb. 100 x 50 mm a raktér külső keretében
* Emelhető tengely az 1. és 2. tengelyen, TEBS E vezérléssel a mindenkori tengelyterhelés és raktérterhelés alapján
* 7 pár horganyzott, kb. 100 x 50 mm-es, kb. 1 000 mm magas oldalsó rögzítőrúd
* 5 pár keresztirányú rúdzseb a raktéren, kb. 100x50 mm-es rögzítőrúdhoz
* 2 pár WADER konténertartó zseb a raktéren, 1x10'-es konténerhez
* 1 parkoló csatlakozásra megerősítéssel a hátsó kereszttartón
* BEKAMAX (Pico) központi kenőrendszer NLGI-2 zsírral és levehető pumpavédelemmel
* Hidraulikus ...
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
A felszereltségből kivonat. Teljes felszereltség kérésre.
Raktér:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padló
* 10 pár kifelé hajtható rögzítőgyűrű (LC 10 000 daN)
Féllámpák:
* JOST mechanikus féllámpák 2 fokozatú hajtóművel, kb. 24 t emelési terheléshez (kb. 50 t vizsgálati terhelés)
Tengelyek és felfüggesztés:
* BPW tengelyek, technikailag egyenként 12 000 kg
* 1. tengely kormányozható elöl, 2. tengely fix, minden más tengely hidro-mechanikusan kényszerkormányzott, forgózsámolyon szerelve
* Légrugózás emelő- és süllyesztő szeleppel
* Tengelyszerszám
Gumizás:
* 445/65 R 22.5 169K abroncsok - általunk választott gyártmány, TPMS rendszerrel
* TPMS gumiabroncs-nyomás ellenőrző rendszer az ECE R 141 szerint
* Az adatátvitel a vontatóhoz a szabványos ISO 11992 szerinti EBS interfészen keresztül történik
* A helyes kijelzéshez a vontatónak képesnek kell lennie az adatok továbbítására és megjelenítésére
Fékrendszer:
* Wabco fékrendszer az EU előírásainak megfelelően, EBS-E (4S3M), összekötő vezetékek nélkül a vontatóhoz
Elektromos rendszer:
* EU előírások szerinti elektromos rendszer
* 24 voltos ASPÖCK-NORDIK (ASS3) világítás
* Minden oldalsó helyzetjelző LED lámpa indexeléssel együtt villog
* ASPÖCK-UNIBOX elöl, csatlakozósínnel és 24N, 24S, valamint 15 pólusú aljzattal az ISO szabványoknak megfelelően. 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15 pólusú ISO-12098
Acélszerkezet:
* Nagyszilárdságú finomszemcsés acélból
* Acélminőségek: S355J2+N/S355MC (folyáshatár 355 MPa), S690QL/S700MC (folyáshatár 690 MPa)
Festés:
* Teljes acélszerkezet automatikusan szemcseszórva hegesztés után
* Második szórás korunddal az optimális tapadó képesség érdekében
* A teljes alváz HRM-fémborítással ZINACOR 850-zel (85% cink/15% alumínium) a legjobb korrózióvédelemért
* Fedőfestés 2 rétegben, RAL 3002 kárminvörös színben, az RAL 841GL rendszer szerint
* A hátsó rész fémbevonatos és RAL 9010 tisztafehér színűre festett
* Ezüstszürke felnik
* Festékréteg tesztelve sópermet-kamrában, ISO 9227-NSS szabvány szerint
* Üregzárás speciális viasszal
* Metálfényezés nem lehetséges
Tartozékok:
* Kb. 30 mm vastag keményfa padló a raktéren
* 2 colos királycsap
Dedpfjw Tpr Ujx Adrjku
* Horganyzott acél homlokfal (EN12642-XL), kb. 1 200 mm magas
* Elöl a csatlakozó sávon sárga-piros légcsatlakozók
* Kb. 1 000 mm hosszú oldalsó rögzítőrúd-tároló a hátsó központi gerendán
* A hattyúnyakon és a hátsó részen balra és jobbra egy-egy tábla- és csatlakozótartó
* Elölről és hátulról kábeles távirányítással, nyomógombbal vezérelhető utánkormányzás, tengelyek nyomkövető ellenőrzése (SZM-be szerelés nélkül)
* Elektromos-hidraulikus egység
* 13 pár oldalról behelyezhető rúdzseb, kb. 100 x 50 mm a raktér külső keretében
* Emelhető tengely az 1. és 2. tengelyen, TEBS E vezérléssel a mindenkori tengelyterhelés és raktérterhelés alapján
* 7 pár horganyzott, kb. 100 x 50 mm-es, kb. 1 000 mm magas oldalsó rögzítőrúd
* 5 pár keresztirányú rúdzseb a raktéren, kb. 100x50 mm-es rögzítőrúdhoz
* 2 pár WADER konténertartó zseb a raktéren, 1x10'-es konténerhez
* 1 parkoló csatlakozásra megerősítéssel a hátsó kereszttartón
* BEKAMAX (Pico) központi kenőrendszer NLGI-2 zsírral és levehető pumpavédelemmel
* Hidraulikus ...
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2003
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 201 8... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt