Dobozos teherautóIVECO
S Way AT190S40/P LBW Tür AHK Navi Bett
Dobozos teherautó
IVECO
S Way AT190S40/P LBW Tür AHK Navi Bett
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
104 890 EUR
Kondíció
Új
Helyszín
Burghaun-Gruben 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
104 890 EUR
- Eladó helye:
- Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Németország
Hívás
Műszaki adatok
- Teljesítmény:
- 294 kW (399,73 LE)
- Össztömeg:
- 18 000 kg
- Üzemanyagtípus:
- dízel
- Szín:
- fehér
- Tengelyelrendezés:
- 2 tengely
- Hajtástípus:
- automata
- Felszereltség:
- ABS, emelőhátfal, légkondicionálás, navigációs rendszer, állófűtés
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A191-70211
- Referenciaszám:
- 529448
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 10.07.2025
Leírás
Az Iveco S-Way AD190S40/P dobozos teherautó + emelőhátfal (Ladebordwand) esetében érdeklődésekkel kapcsolatban Seidel úr áll rendelkezésére telefonon.---- Iveco S-Way AD190S40/P Koffer + emelőhátfal ---- * Acélfelnik
* Standard hátrameneti fokozatok
* Sebességkorlátozó 90 km/h-ig
* Fülke billentése kézi működtetéssel
* Elülső halogén fényszórók
* Fekete díszítő fólia az ajtókon
* Fülke hátfal ablak nélkül
* Ködfényszórók
* Első aláfutásgátló olyan alvázakhoz, amelyek össztömege meghaladja a 7.490 kg-ot
* Elsősegélycsomag
* Műanyag lökhárító
* Fülke kiegészítők fekete színben
* Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők
* Fülketető szigetelése, alap kivitelben
* Fehér lapostető
* Elektronikus indításgátló és második járműkulcs
* Digitális tachográf 4.1
* Statikus utasülés
* Légrugózás hátsó tengelyen
* Hi-TroniX 12TX 1810 TD
* Alátéték, 2 db
* Akkumulátorok vízszintesen a vázon
* Generátor 2160 Watt (24 Volt x 90 Amper). Ajánlott az emelőhátfal működtetéséhez
* Hátsó lengéscsillapítók
* Függőleges szárazlevegő-szűrő
* Levegőkompresszor, 1-hengeres, 352 ccm
* Alvázváz szürke színben
* APU nyomásleeresztés a légkörbe
* Fékrendszer: standard teljes vonóerő
* Acéllevegőtartály(ok), mennyiség a rugózás- és pótkocsizási verziótól függ
* Első stabilizátor
* Kipufogócső balra kivezetve
* EURO VI E emissziós normának megfelelő
* Hátsó túlnyúlás: 2793 mm
* Hátsó aláfutásgátló elhagyva
* 50 literes AdBlue-tartály
* Előszűrő tüzelőanyaghoz leválasztóval, fűthető
* Sebességváltó üzemmód: standard
* Optimalizált aerodinamika az A-oszlopnál
* Útdíjfizetési rendszer (OBU) előkészítése, antenna és vezetékek a műszerfalon, készülék nélkül
* ECO Switch – üzemmódváltás Power és Eco között haszonmaximalizálás és üzemanyag-fogyasztás optimalizálása érdekében
* VDI interfész telematikai szolgáltatásokhoz (FMS), 4.0 verzió
* Sebességváltó szoftver ECO-Roll (kigurulási funkció)
* Vezetési stílus elemzés (DSE)
* Adaptív tempomat (ACC)
* Sávtartó asszisztens (LDWS)
* ECE-27 szabvány szerinti közúti fényvisszaverő háromszög
* Villogó figyelmeztető lámpa
* Elektronikus stabilitásvezérlés (ESP)
* Vészfékasszisztens (AEBS)
* DRIVE T. 315/70R22,5
* Külső átlátszó napellenző a fülketetőn
* Ágynál függönyök
* Légkürt a lökhárító mögött
* Hamutartó a középkonzolban
* Megerősített parabolarugó az első tengelyen
* Elektromos előkészítés emelőhátfalhoz (VEHH szabvány szerint)
* Első és hátsó tengely terhelés: 8.000 kg illetve 11.500 kg (technikailag 13.000 kg lehetséges)
* Erősített hátsó torziós stabilizátor, D 60mm
* Akkumulátor leválasztó kapcsoló a vezetőfülkében, elektromosan működtethető
* 225 Ah akkumulátorok
* Emelőbak nélkül
* Akkumulátortöltő csatlakozó
* Hátsó tengely áttétel: i 3,08
* 24 Voltos utánfutó-csatlakozó, 15 pólusú
* Rockinger típusú vonófej
* Pótkocsi változat, folyamatos fékrendszerrel történő üzemben tartásra
* 390 literes alumínium üzemanyagtartály
* Hátsó tartógerenda, D-érték: 130 kN
* 40 mm-es vonófej, 130 kN
* Keretvédelem a váz végén
* Villamos csatlakozás a bal oldali felépítményhez
* Oldalsó helyzetjelző lámpák
* Visszatolatáskor figyelmeztető hangjelző, kikapcsolható
Dedpswla Sdefx Adrewc
* Tengelyterhelés kijelzés a műszerfalon
* Hegyi elindulás segítő (Hill Holder) – komfortos indulás emelkedőn
* LED hátsó lámpák
* GOODYEAR gyártmányú abroncsok, 315/70 R22.5 KMAX S GEN-2 (3PMSF) - KMAX D GEN-2
* Bet
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
* Standard hátrameneti fokozatok
* Sebességkorlátozó 90 km/h-ig
* Fülke billentése kézi működtetéssel
* Elülső halogén fényszórók
* Fekete díszítő fólia az ajtókon
* Fülke hátfal ablak nélkül
* Ködfényszórók
* Első aláfutásgátló olyan alvázakhoz, amelyek össztömege meghaladja a 7.490 kg-ot
* Elsősegélycsomag
* Műanyag lökhárító
* Fülke kiegészítők fekete színben
* Külső visszapillantó tükrök elektromosan állíthatók és fűthetők
* Fülketető szigetelése, alap kivitelben
* Fehér lapostető
* Elektronikus indításgátló és második járműkulcs
* Digitális tachográf 4.1
* Statikus utasülés
* Légrugózás hátsó tengelyen
* Hi-TroniX 12TX 1810 TD
* Alátéték, 2 db
* Akkumulátorok vízszintesen a vázon
* Generátor 2160 Watt (24 Volt x 90 Amper). Ajánlott az emelőhátfal működtetéséhez
* Hátsó lengéscsillapítók
* Függőleges szárazlevegő-szűrő
* Levegőkompresszor, 1-hengeres, 352 ccm
* Alvázváz szürke színben
* APU nyomásleeresztés a légkörbe
* Fékrendszer: standard teljes vonóerő
* Acéllevegőtartály(ok), mennyiség a rugózás- és pótkocsizási verziótól függ
* Első stabilizátor
* Kipufogócső balra kivezetve
* EURO VI E emissziós normának megfelelő
* Hátsó túlnyúlás: 2793 mm
* Hátsó aláfutásgátló elhagyva
* 50 literes AdBlue-tartály
* Előszűrő tüzelőanyaghoz leválasztóval, fűthető
* Sebességváltó üzemmód: standard
* Optimalizált aerodinamika az A-oszlopnál
* Útdíjfizetési rendszer (OBU) előkészítése, antenna és vezetékek a műszerfalon, készülék nélkül
* ECO Switch – üzemmódváltás Power és Eco között haszonmaximalizálás és üzemanyag-fogyasztás optimalizálása érdekében
* VDI interfész telematikai szolgáltatásokhoz (FMS), 4.0 verzió
* Sebességváltó szoftver ECO-Roll (kigurulási funkció)
* Vezetési stílus elemzés (DSE)
* Adaptív tempomat (ACC)
* Sávtartó asszisztens (LDWS)
* ECE-27 szabvány szerinti közúti fényvisszaverő háromszög
* Villogó figyelmeztető lámpa
* Elektronikus stabilitásvezérlés (ESP)
* Vészfékasszisztens (AEBS)
* DRIVE T. 315/70R22,5
* Külső átlátszó napellenző a fülketetőn
* Ágynál függönyök
* Légkürt a lökhárító mögött
* Hamutartó a középkonzolban
* Megerősített parabolarugó az első tengelyen
* Elektromos előkészítés emelőhátfalhoz (VEHH szabvány szerint)
* Első és hátsó tengely terhelés: 8.000 kg illetve 11.500 kg (technikailag 13.000 kg lehetséges)
* Erősített hátsó torziós stabilizátor, D 60mm
* Akkumulátor leválasztó kapcsoló a vezetőfülkében, elektromosan működtethető
* 225 Ah akkumulátorok
* Emelőbak nélkül
* Akkumulátortöltő csatlakozó
* Hátsó tengely áttétel: i 3,08
* 24 Voltos utánfutó-csatlakozó, 15 pólusú
* Rockinger típusú vonófej
* Pótkocsi változat, folyamatos fékrendszerrel történő üzemben tartásra
* 390 literes alumínium üzemanyagtartály
* Hátsó tartógerenda, D-érték: 130 kN
* 40 mm-es vonófej, 130 kN
* Keretvédelem a váz végén
* Villamos csatlakozás a bal oldali felépítményhez
* Oldalsó helyzetjelző lámpák
* Visszatolatáskor figyelmeztető hangjelző, kikapcsolható
Dedpswla Sdefx Adrewc
* Tengelyterhelés kijelzés a műszerfalon
* Hegyi elindulás segítő (Hill Holder) – komfortos indulás emelkedőn
* LED hátsó lámpák
* GOODYEAR gyártmányú abroncsok, 315/70 R22.5 KMAX S GEN-2 (3PMSF) - KMAX D GEN-2
* Bet
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 6652 ... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt