Standard nyergesvontatóMERCEDES-BENZ
Arocs 3351 LS 6x6 Palfinger S260Z96 Y Crane
Standard nyergesvontató
MERCEDES-BENZ
Arocs 3351 LS 6x6 Palfinger S260Z96 Y Crane
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
149 890 EUR
Kondíció
Használt
Helyszín
Burghaun-Gruben 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
149 890 EUR
- Eladó helye:
- Im Steierfeld 10, 36151 Burghaun-Gruben, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Futásteljesítmény:
- 105 942 km
- Teljesítmény:
- 375 kW (509,86 LE)
- Első forgalomba helyezés:
- 03/2021
- Üzemanyagtípus:
- dízel
- Össztömeg:
- 26 000 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Szín:
- barna
- Hajtástípus:
- automata
- Kibocsátási osztály:
- Euro 6
- Felszereltség:
- ABS, elektronikus stabilitásprogram (ESP), koromszűrő, légkondicionálás, navigációs rendszer, összkerékhajtás
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A208-23357
- Referenciaszám:
- 486595
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 24.12.2025
Leírás
Érdeklődés esetén az Ön kapcsolattartója Seidel úr (telefonon elérhető).
----Mercedes-Benz Arocs 3351 LS nyergesvontató + fa daruval
----* Daru: Palfinger S260Z96
* 3 106 üzemóra----
* A1E Első tengely 9,0 t
* A1W Első tengely differenciálzárral
* A2G Hátsó tengely, fogaskoszorú 300, bolygóműves, 13,4 t
* A5Y Tengelyáttétel i = 4,333
* B1B Elektronikus fékrendszer ABS-szel és ASR-rel
* B1Z ABS kikapcsolható
* B2B Dobfék elöl és hátul
* B2X Rögzítőfék, elektronikus
* B2Z További rögzítőfék az első tengelyen
* B4M Sűrített levegős tartály, acél
* C0G Alváz túlnyúlás 1050 mm
* C2I Tengelytáv 4200 mm
* D0E Kormánykerék, 500 mm átmérő
* D0S Sűrített levegős csatlakozás a vezetőfülkében
* D1C Légrugós komfort vezetőülés
* D1N Utas multifunkciós ülés
* D2N Üléstámla kioldás a vezetőülésen
* D3B Alsó komfort ágy
* D3Q Velúr üléskárpit
* D4T Ágy előtti keresztfüggöny(ök)
* D4Z Oldalsó naproló, vezető- és utasoldal
* D6C Elektromos állóklímaberendezés
* D6G Automata klímaberendezés
* D6I Hulladékhő hasznosítása
* D6M Melegvizes kiegészítőfűtés a fülkében
* D7A További hőszigetelés
* D7G Tárolórekesz-fedél vezető- és utasoldalon
* D7R Tárolófedél a szélvédő felett
* D7V Asztal az utasoldalon
* D7Y Poggyásztartó a hátsó fal felső részén
* D8N Elektromos tetőemelő
* E4B Flottamenedzsment rendszer (FMS) interfész
* E5H Éjszakai üzemmód kapcsoló
* E6A 24 V, 15 pólusú pótkocsi csatlakozó
* E6Z Tolatóradar
* E9G Előkészítés elektromos berendezésekhez
* F0G Oldalsó modul N3G járműhöz
* F1W L fülke, StreamSpace, 2,30 m, 320 mm alagút
* F4X Bal oldali külső tárolórekesz
* F5L Átlátszó külső napellenző
* F5Y A-oszlop borítás
* F6C Színezett szélvédő
* F6I Fűthető elülső tükör
* F6Q Sűrített levegős kürt
Lhodpfex Ntl Sex Afnsr
* F6T MirrorCam
* F7B Acél sarokelemekkel ellátott lökhárító
* F7D Lökhárító középrész, vonófül, vonófej
* F7Y Bal/jobb mozgatható fülkehágó
* F8E Zár rendszer centrálzárral
* F8F Komfort zár rendszer
* F8V Fényszenzor
* F8W Esőérzékelő
* G0A Hajtáslánc, 44 t–68 t
* G0R Kivehető váltótartó karok
* G0T Predictive Powertrain Control
* G0W Offroad üzemmód
* G2F G 330-12/11,63-0,77 váltó
* G4E VG 3000-3W osztómű, 1,04 kapcsolható
* G5B Kéttárcsás kuplung
* G5G Mercedes PowerShift 3
* I2H Tömlő nélküli abroncs, 315/80 R 22,5 hátul
* I2P Tömlő nélküli abroncs, 385/65 R 22,5 elöl/elülső/középső segédtengelyen
* I4J Tengelyképlet 6x6
* I5H 33 tonnás
* I6I Gyártás helye: Wörth
* I6W Laprugós hátsó tengely
* J1O Digitális menetíró, 2. generáció, ADR
* J1S Menetíró gyártó: VDO
* J2K Kétutas hangszóró rendszer
* J2U Navigációs rendszer
* J3U Fleetboard Manager App előfeltétele
* J3V Truck Data Center 7
* J6C Interaktív multimédiás műszerfal
* J6Y Remote Online
* J6Z Előkészítés Mercedes-Benz Truck App Portalhoz
* J8Y Előkészítés Truck Data Center 7-hez
* J9A Előkészítés CB-rádióhoz, 12 V, DIN nyílás
* J9D Előkészítés útdíj nyilvántartáshoz
* J9P Előkészítés és kijelzés max. 4 kamera számára
* JAAY Hátsó tengely távolság második hátsó tengely áthelyezésénél: 1450 mm
* JBWZ AO levegőtartály igazítás
* JBXJ EAPU áthelyezve, "X" rajzszám szerint
* JC0E 950 mm-es hátsó túlnyúlás
* JCDA Stabilizátor légrugózásra átalakításkor hátsó tengelyen
* JCMX Túlnyúlás rövidítés
* JJ3Z Tengelyterhelés mérőberendezés
* JKVT Üzemanyagtartály, 1925 mm-re áthelyezve
* JQ3Y Alvázsüllyesztés, légrugó nyomástartás szabályozása nélkül
* JQHL Légrugózás hátsó tengelyen, ENR-rel
* K3V AdBlue-tartály 60 l, bal oldalt
* K5
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
----Mercedes-Benz Arocs 3351 LS nyergesvontató + fa daruval
----* Daru: Palfinger S260Z96
* 3 106 üzemóra----
* A1E Első tengely 9,0 t
* A1W Első tengely differenciálzárral
* A2G Hátsó tengely, fogaskoszorú 300, bolygóműves, 13,4 t
* A5Y Tengelyáttétel i = 4,333
* B1B Elektronikus fékrendszer ABS-szel és ASR-rel
* B1Z ABS kikapcsolható
* B2B Dobfék elöl és hátul
* B2X Rögzítőfék, elektronikus
* B2Z További rögzítőfék az első tengelyen
* B4M Sűrített levegős tartály, acél
* C0G Alváz túlnyúlás 1050 mm
* C2I Tengelytáv 4200 mm
* D0E Kormánykerék, 500 mm átmérő
* D0S Sűrített levegős csatlakozás a vezetőfülkében
* D1C Légrugós komfort vezetőülés
* D1N Utas multifunkciós ülés
* D2N Üléstámla kioldás a vezetőülésen
* D3B Alsó komfort ágy
* D3Q Velúr üléskárpit
* D4T Ágy előtti keresztfüggöny(ök)
* D4Z Oldalsó naproló, vezető- és utasoldal
* D6C Elektromos állóklímaberendezés
* D6G Automata klímaberendezés
* D6I Hulladékhő hasznosítása
* D6M Melegvizes kiegészítőfűtés a fülkében
* D7A További hőszigetelés
* D7G Tárolórekesz-fedél vezető- és utasoldalon
* D7R Tárolófedél a szélvédő felett
* D7V Asztal az utasoldalon
* D7Y Poggyásztartó a hátsó fal felső részén
* D8N Elektromos tetőemelő
* E4B Flottamenedzsment rendszer (FMS) interfész
* E5H Éjszakai üzemmód kapcsoló
* E6A 24 V, 15 pólusú pótkocsi csatlakozó
* E6Z Tolatóradar
* E9G Előkészítés elektromos berendezésekhez
* F0G Oldalsó modul N3G járműhöz
* F1W L fülke, StreamSpace, 2,30 m, 320 mm alagút
* F4X Bal oldali külső tárolórekesz
* F5L Átlátszó külső napellenző
* F5Y A-oszlop borítás
* F6C Színezett szélvédő
* F6I Fűthető elülső tükör
* F6Q Sűrített levegős kürt
Lhodpfex Ntl Sex Afnsr
* F6T MirrorCam
* F7B Acél sarokelemekkel ellátott lökhárító
* F7D Lökhárító középrész, vonófül, vonófej
* F7Y Bal/jobb mozgatható fülkehágó
* F8E Zár rendszer centrálzárral
* F8F Komfort zár rendszer
* F8V Fényszenzor
* F8W Esőérzékelő
* G0A Hajtáslánc, 44 t–68 t
* G0R Kivehető váltótartó karok
* G0T Predictive Powertrain Control
* G0W Offroad üzemmód
* G2F G 330-12/11,63-0,77 váltó
* G4E VG 3000-3W osztómű, 1,04 kapcsolható
* G5B Kéttárcsás kuplung
* G5G Mercedes PowerShift 3
* I2H Tömlő nélküli abroncs, 315/80 R 22,5 hátul
* I2P Tömlő nélküli abroncs, 385/65 R 22,5 elöl/elülső/középső segédtengelyen
* I4J Tengelyképlet 6x6
* I5H 33 tonnás
* I6I Gyártás helye: Wörth
* I6W Laprugós hátsó tengely
* J1O Digitális menetíró, 2. generáció, ADR
* J1S Menetíró gyártó: VDO
* J2K Kétutas hangszóró rendszer
* J2U Navigációs rendszer
* J3U Fleetboard Manager App előfeltétele
* J3V Truck Data Center 7
* J6C Interaktív multimédiás műszerfal
* J6Y Remote Online
* J6Z Előkészítés Mercedes-Benz Truck App Portalhoz
* J8Y Előkészítés Truck Data Center 7-hez
* J9A Előkészítés CB-rádióhoz, 12 V, DIN nyílás
* J9D Előkészítés útdíj nyilvántartáshoz
* J9P Előkészítés és kijelzés max. 4 kamera számára
* JAAY Hátsó tengely távolság második hátsó tengely áthelyezésénél: 1450 mm
* JBWZ AO levegőtartály igazítás
* JBXJ EAPU áthelyezve, "X" rajzszám szerint
* JC0E 950 mm-es hátsó túlnyúlás
* JCDA Stabilizátor légrugózásra átalakításkor hátsó tengelyen
* JCMX Túlnyúlás rövidítés
* JJ3Z Tengelyterhelés mérőberendezés
* JKVT Üzemanyagtartály, 1925 mm-re áthelyezve
* JQ3Y Alvázsüllyesztés, légrugó nyomástartás szabályozása nélkül
* JQHL Légrugózás hátsó tengelyen, ENR-rel
* K3V AdBlue-tartály 60 l, bal oldalt
* K5
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2007
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 6652 ... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt




































































































