MélybölcsösFliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Mélybölcsös
Fliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
135 000 EUR
Kondíció
Új
Helyszín
Triptis 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
- Gépismertető:
- Mélybölcsös
- Gyártó:
- Fliegl
- Modell:
- SDS 510 mit Tiefbett
- Sorozatszám:
- 5c7120ea17bcf92d3b69899da
- Kondíció:
- új
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
135 000 EUR
- Eladó helye:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 14 kg
- Maximális teherbírás:
- 35 kg
- Össztömeg:
- 50 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Abroncs méret:
- 235 / 75 r 17,5
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A826-5509
- Referenciaszám:
- 20437605
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 22.10.2024
Leírás
További információk
Alváz mélyágyas félpótkocsi
Acél hegesztett szerkezet, cserélhető 2 királycsappal ellátott nyereglemez
24 t 2 fokozatú támaszorsó, egyoldalas kezelés, egyenes alsó résszel, tolókiegyenlítés nélkül
Felcsukható hátsó támasz
2 db kerékkitámasztó, tartóval
Oldalsó ütközésvédelem alumíniumból
Negyedhéj sárvédők a tengelycsoport előtt és mögött
Minden tengely mögött fröccsenésgátló gumilap
1 db tárolódoboz: szélesség = 2 350 mm x hossz = 730 mm x magasság = 640 mm, elöl keresztben a hattyúnyak padlójára csavarozva, 2 db elválasztópolccal
Kihúzható szélesítések 3 000 mm-ig (a hátsó lejtésnél nem alkalmazható) (A szállítandó munkagépek vagy járművek nyomtávja nem haladhatja meg az oldalsó keret 2 550 mm-es külső szélességét)
Hattyúnyakon keresztben elhelyezett tároló rekesz fa pallóknak
70 mm-es fa pallók a 3 000 mm-es szélesítéshez
Kotrókanálmélyedés a hátsó tengelyek felett egészen a hátsó részéig, kb. 500 mm széles és kb. 230 mm mély
Rögzítőgyűrűk a mélyágyasnál:
3 pár 10 t teherbírású gyűrű a hattyúnyaknál elöl, 8 pár 10 t gyűrű a mélyágyban, 3 pár rögzítősín a mélyágy haladási sávjában, 3 pár 10 t gyűrű a tengely-/hátsó részen
Tengelyek + rugózás
SAF dobfékes tengelyek
Tengely-/futómű lézermérés: csökkenti az abroncskopást és az üzemanyag-fogyasztást
Hidraulikus kényszerkormányzás nyereg-átvezetőikkel mindhárom tengelyen,
utánkormányzás rádiós távvezérléssel + automatikus egyenesbeállítás (max. 20 km/h-ig)
Figyelem! A teherautóban egy 2 pólusú Nató-aljzat szükséges legalább 2 x 35mm² tápellátással a kormányzáshoz. A szivattyúegység tápellátása Nato kábelen át, a vontató járműről történik, önálló teherautó-telepítés nélkül (az utánkormányzást hetente legalább egyszer használni kell)
Légrugózás
Kerekek és abroncsok
235/75 R 17,5
A gyártó választása szerint
Dupla acélfelnikkel, gyári ezüst színben
Fékberendezés
Kétvezetékes sűrített levegős fékrendszer. Színes csővezeték-kialakítás a könnyű szervizelés érdekében.
Rugó-erőtárolós rögzítőfék
EBS, elektronikus fékrendszer elől EBS dugaszolóval, összekötő kábel nélkül
Figyelem: A vontatmányt csak olyan vontató jármű vontathatja, amely biztosítja az ABS hatékonyságát!
Bedsi Ri Hgspfx Af Ujdi
2 felcserélhetetlenséget biztosító kuplungfej elől, összekötőcső nélkül
Emelés & süllyesztés szelep, tartófunkció süllyesztett helyzetben + automatikus visszaállítás
Tengelyterhelésfelismerés az EBS-Canbus jelről, kijelzés a vezetőfülkében. A teherautót erre elő kell készíteni, nincs teherautó-telepítés (nem hitelesített mérleg)
Jármű menetstabilitási rendszer
Pótkocsi-infocenter a járműadatok, pl. tengelyterhelés (nem hitelesített mérleg), futásteljesítmény és diagnosztikai/jelzőüzenetek kijelzésére.
Elektromosság
24 volt, többkamrás lámpák, oldalt sárga LED világítás
2 db fehér LED helyzetjelző elöl
2 db fehér/piros sávkövető fény hátul
2 db 7-pólusú felcserélhetetlen dugaszoló elöl, összekötőkábel nélkül
1 db további LED munkalámpa hátul, tolatólámpáról kapcsolható
1 db LED körfényjelző tartóval, helyzetjelzőről kapcsolható (a lámpa leszerelhető)
2 pár kihúzható és dupla LED-es figyelmeztető tábla 3 000 mm szélességig
Padló
Hattyúnyak acél-/bordázott lemez burkolattal
Haladási sávban 70 mm puhafa padló, kerékjárati ívnél acél-/bordázott lemez burkolat, a mélyágy haladási sávjának oldalai hidraulikusan emelhetők teherautójáról PTO-n keresztül
Hátsó lejtésnél 70 mm puhafa padló
Mélyágy hossz: kb. 6 300 mm
Oldalfalak
25 mm alumínium üreges profil, 400 mm magas, elöl és oldalt a hattyúnyakon, dugaszolható
Felhajt
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Alváz mélyágyas félpótkocsi
Acél hegesztett szerkezet, cserélhető 2 királycsappal ellátott nyereglemez
24 t 2 fokozatú támaszorsó, egyoldalas kezelés, egyenes alsó résszel, tolókiegyenlítés nélkül
Felcsukható hátsó támasz
2 db kerékkitámasztó, tartóval
Oldalsó ütközésvédelem alumíniumból
Negyedhéj sárvédők a tengelycsoport előtt és mögött
Minden tengely mögött fröccsenésgátló gumilap
1 db tárolódoboz: szélesség = 2 350 mm x hossz = 730 mm x magasság = 640 mm, elöl keresztben a hattyúnyak padlójára csavarozva, 2 db elválasztópolccal
Kihúzható szélesítések 3 000 mm-ig (a hátsó lejtésnél nem alkalmazható) (A szállítandó munkagépek vagy járművek nyomtávja nem haladhatja meg az oldalsó keret 2 550 mm-es külső szélességét)
Hattyúnyakon keresztben elhelyezett tároló rekesz fa pallóknak
70 mm-es fa pallók a 3 000 mm-es szélesítéshez
Kotrókanálmélyedés a hátsó tengelyek felett egészen a hátsó részéig, kb. 500 mm széles és kb. 230 mm mély
Rögzítőgyűrűk a mélyágyasnál:
3 pár 10 t teherbírású gyűrű a hattyúnyaknál elöl, 8 pár 10 t gyűrű a mélyágyban, 3 pár rögzítősín a mélyágy haladási sávjában, 3 pár 10 t gyűrű a tengely-/hátsó részen
Tengelyek + rugózás
SAF dobfékes tengelyek
Tengely-/futómű lézermérés: csökkenti az abroncskopást és az üzemanyag-fogyasztást
Hidraulikus kényszerkormányzás nyereg-átvezetőikkel mindhárom tengelyen,
utánkormányzás rádiós távvezérléssel + automatikus egyenesbeállítás (max. 20 km/h-ig)
Figyelem! A teherautóban egy 2 pólusú Nató-aljzat szükséges legalább 2 x 35mm² tápellátással a kormányzáshoz. A szivattyúegység tápellátása Nato kábelen át, a vontató járműről történik, önálló teherautó-telepítés nélkül (az utánkormányzást hetente legalább egyszer használni kell)
Légrugózás
Kerekek és abroncsok
235/75 R 17,5
A gyártó választása szerint
Dupla acélfelnikkel, gyári ezüst színben
Fékberendezés
Kétvezetékes sűrített levegős fékrendszer. Színes csővezeték-kialakítás a könnyű szervizelés érdekében.
Rugó-erőtárolós rögzítőfék
EBS, elektronikus fékrendszer elől EBS dugaszolóval, összekötő kábel nélkül
Figyelem: A vontatmányt csak olyan vontató jármű vontathatja, amely biztosítja az ABS hatékonyságát!
Bedsi Ri Hgspfx Af Ujdi
2 felcserélhetetlenséget biztosító kuplungfej elől, összekötőcső nélkül
Emelés & süllyesztés szelep, tartófunkció süllyesztett helyzetben + automatikus visszaállítás
Tengelyterhelésfelismerés az EBS-Canbus jelről, kijelzés a vezetőfülkében. A teherautót erre elő kell készíteni, nincs teherautó-telepítés (nem hitelesített mérleg)
Jármű menetstabilitási rendszer
Pótkocsi-infocenter a járműadatok, pl. tengelyterhelés (nem hitelesített mérleg), futásteljesítmény és diagnosztikai/jelzőüzenetek kijelzésére.
Elektromosság
24 volt, többkamrás lámpák, oldalt sárga LED világítás
2 db fehér LED helyzetjelző elöl
2 db fehér/piros sávkövető fény hátul
2 db 7-pólusú felcserélhetetlen dugaszoló elöl, összekötőkábel nélkül
1 db további LED munkalámpa hátul, tolatólámpáról kapcsolható
1 db LED körfényjelző tartóval, helyzetjelzőről kapcsolható (a lámpa leszerelhető)
2 pár kihúzható és dupla LED-es figyelmeztető tábla 3 000 mm szélességig
Padló
Hattyúnyak acél-/bordázott lemez burkolattal
Haladási sávban 70 mm puhafa padló, kerékjárati ívnél acél-/bordázott lemez burkolat, a mélyágy haladási sávjának oldalai hidraulikusan emelhetők teherautójáról PTO-n keresztül
Hátsó lejtésnél 70 mm puhafa padló
Mélyágy hossz: kb. 6 300 mm
Oldalfalak
25 mm alumínium üreges profil, 400 mm magas, elöl és oldalt a hattyúnyakon, dugaszolható
Felhajt
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2006
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 36482... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt








