Útseprő gépMagirus Deutz
Jupiter 178D15A 6X6, Bundeswehr-Kran,Wilhag
Útseprő gép
Magirus Deutz
Jupiter 178D15A 6X6, Bundeswehr-Kran,Wilhag
Rögzített ár ÁFA nem jeleníthető meg külön
13 900 EUR
Kondíció
Használt
Helyszín
Bovenden 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
Ár és helyszín
Rögzített ár ÁFA nem jeleníthető meg külön
13 900 EUR
- Eladó helye:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Futásteljesítmény:
- 1 001 km
- Teljesítmény:
- 131 kW (178,11 LE)
- Első forgalomba helyezés:
- 11/1964
- Össztömeg:
- 15 600 kg
- Üzemanyagtípus:
- dízel
- Szín:
- zöld
- Tengelyelrendezés:
- 6x6
- Maximális teherbírás:
- 6 200 kg
- Saját tömeg:
- 9 400 kg
- Abroncs méret:
- 12.00R20 16PR
- Tengelytáv:
- 3 800 mm
- Vezetőfülke:
- egyéb
- Hajtástípus:
- mechanikai
- Felfüggesztés:
- acél
- Teljes hossz:
- 2 500 mm
- Teljes szélesség:
- 3 100 mm
- Ülések száma:
- 3
- Felszereltség:
- daru, differenciálzár, kötélcsörlő, összkerékhajtás
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A197-56875
- Referenciaszám:
- 903125
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 18.09.2025
Leírás
Jármű helye: Bovenden, dupla utasülés, 6 sebességes kézi váltó, differenciálzár, sárga villogó, laprugós felfüggesztés, daru a hátsó részen, 1x hidraulikus kitolás, négy hidraulikus kitolás, csörlő
Tengelytáv: 3800 mm Felépítmény: Veterán, Wilhag Autokran TW931 A 5,5 t teherbírás (August Bilstein) Magirus Jupiter 178 D 15 A 6x6 (5,5 t 6x6 gl W, típus TW 931 A)
Üzembe helyezés: 1964.11.30
8 hengeres több üzemanyaggal működő motor
178 LE
12 677 cm³ hengerűrtartalom
Saját tömeg: 9 400 kg
Chjdpfx Afsw I S Ino Ued
Megengedett össztömeg: 15 600 kg
5,5 t Wilhag mentődarú
8 t első csörlő
Nem szinkronizált váltó
Kb. 2 088 üzemóra a darun
A jármű mindig száraz, fedett helyen állt, és a 2021-es kivonás, illetve tulajdonosváltás óta rendszeresen használták piros rendszámmal. A motor és a váltó hibátlanul működik. A (csaknem új) csörlő és a daru is teljesen működőképes, rendszeresen használták telephelyünkön.
A vezetőfülke bal hátsó részénél (sofőr oldalán) tapasztalható némi rozsdásodás, illetve néhány abroncson korból eredő elváltozás látható, ettől eltekintve a Jupiter jó állapotban van.
Minden TDV (kezelési- és javítási útmutatók, alkatrészlisták, karbantartási/határidő naplók stb.) rendelkezésre áll.
A daruhoz és mentéshez tartozó kiegészítők teljesek. A tartozékokra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, a változás, előzetes eladás és hibák jogát fenntartjuk!
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Tengelytáv: 3800 mm Felépítmény: Veterán, Wilhag Autokran TW931 A 5,5 t teherbírás (August Bilstein) Magirus Jupiter 178 D 15 A 6x6 (5,5 t 6x6 gl W, típus TW 931 A)
Üzembe helyezés: 1964.11.30
8 hengeres több üzemanyaggal működő motor
178 LE
12 677 cm³ hengerűrtartalom
Saját tömeg: 9 400 kg
Chjdpfx Afsw I S Ino Ued
Megengedett össztömeg: 15 600 kg
5,5 t Wilhag mentődarú
8 t első csörlő
Nem szinkronizált váltó
Kb. 2 088 üzemóra a darun
A jármű mindig száraz, fedett helyen állt, és a 2021-es kivonás, illetve tulajdonosváltás óta rendszeresen használták piros rendszámmal. A motor és a váltó hibátlanul működik. A (csaknem új) csörlő és a daru is teljesen működőképes, rendszeresen használták telephelyünkön.
A vezetőfülke bal hátsó részénél (sofőr oldalán) tapasztalható némi rozsdásodás, illetve néhány abroncson korból eredő elváltozás látható, ettől eltekintve a Jupiter jó állapotban van.
Minden TDV (kezelési- és javítási útmutatók, alkatrészlisták, karbantartási/határidő naplók stb.) rendelkezésre áll.
A daruhoz és mentéshez tartozó kiegészítők teljesek. A tartozékokra vonatkozó információk tájékoztató jellegűek, a változás, előzetes eladás és hibák jogát fenntartjuk!
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2002
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 551 8... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt






























