AMV 21SGBC-CC alagútépítő szerelvényAMV
21SGBC-CC Tunnel Rig
AMV 21SGBC-CC alagútépítő szerelvény
AMV
21SGBC-CC Tunnel Rig
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
76 349 EUR
Gyártás éve
2015
Kondíció
Használt
Helyszín
Norvégia 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Adatok a gépről
- Gépismertető:
- AMV 21SGBC-CC alagútépítő szerelvény
- Gyártó:
- AMV
- Modell:
- 21SGBC-CC Tunnel Rig
- Gyártás éve:
- 2015
- Kondíció:
- használt
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
76 349 EUR
- Helyszín:
- Telemark

Hívás
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A207-15350
- Referenciaszám:
- 17783
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 09.12.2025
Leírás
Új: Nem
Dsdpex Eg I Asfx Aa Hela
Felhasználási cél: Építőipar
Gyári szám: 11-1xxxx
További információért forduljon az ATS Norway-hoz.
Kérjük, adja meg az ajánlatkérés során a referenciaszámot: 17783
AMV specifikációk:
Gyártási év: 2015
Nincs tanúsítvány
Motorüzemóra: kb. 2300 üó.
Sebességváltó üzemóra: kb. 700 üó.
Kompresszor üzemóra: kb. 8100 üó.
Szivattyú üzemóra:
Bal szivattyú: kb. 8900 üó.
Jobb szivattyú: kb. 9200 üó.
H szivattyú: kb. 8800 üó.
Kalapács üzemóra:
Bal: kb. 3000 üó.
Jobb: kb. 3200 üó.
Felső: kb. 3000 üó.
Motor: Deutz TCD 2012, 140 kW 2300 ford./perc mellett (vízhűtéses)
Gázolajtartály: 160 liter
Sebességváltó: Dana hidrosztatikus C272.5
Max. sebesség: 15 km/h (vízszintes)
Gép súlya: 50 tonna
Központi kenés
Szélesség: 2920 mm
Magasság: 3450 mm
Teljes hossz 18 lábas adagolóval: 16.100 mm
4 támasztóláb
Montabert HC 110
Maximális ütőteljesítmény: 35 kW
Maximális ütőnyomás: 187 bar
Fordulatszám: 50–300 ford./perc
Kenőlevegő fogyasztás: 300 l/perc
Öblítővíz fogyasztás: 133 l/perc (kalapácsonként)
Elektronikus előtoló egység
Rakodókosár
Automatikus fúrásvezérlés
Dafo Forrex motorháztető tűzoltó rendszer
Zuführträger: BDS-8000
Azonnal szállítható
Leírás: AMV 21SGBC-CC alagútfúró berendezés eladó. Karbantartásokat rendszeresen elvégezték. A tulajdonos szerint minden tökéletesen működik. Pótalkatrészek felár ellenében biztosíthatók. Azonnal szállítható.
Önsúly: 50 000 kg
Típus: 21SGBC-CC alagútfúró
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Dsdpex Eg I Asfx Aa Hela
Felhasználási cél: Építőipar
Gyári szám: 11-1xxxx
További információért forduljon az ATS Norway-hoz.
Kérjük, adja meg az ajánlatkérés során a referenciaszámot: 17783
AMV specifikációk:
Gyártási év: 2015
Nincs tanúsítvány
Motorüzemóra: kb. 2300 üó.
Sebességváltó üzemóra: kb. 700 üó.
Kompresszor üzemóra: kb. 8100 üó.
Szivattyú üzemóra:
Bal szivattyú: kb. 8900 üó.
Jobb szivattyú: kb. 9200 üó.
H szivattyú: kb. 8800 üó.
Kalapács üzemóra:
Bal: kb. 3000 üó.
Jobb: kb. 3200 üó.
Felső: kb. 3000 üó.
Motor: Deutz TCD 2012, 140 kW 2300 ford./perc mellett (vízhűtéses)
Gázolajtartály: 160 liter
Sebességváltó: Dana hidrosztatikus C272.5
Max. sebesség: 15 km/h (vízszintes)
Gép súlya: 50 tonna
Központi kenés
Szélesség: 2920 mm
Magasság: 3450 mm
Teljes hossz 18 lábas adagolóval: 16.100 mm
4 támasztóláb
Montabert HC 110
Maximális ütőteljesítmény: 35 kW
Maximális ütőnyomás: 187 bar
Fordulatszám: 50–300 ford./perc
Kenőlevegő fogyasztás: 300 l/perc
Öblítővíz fogyasztás: 133 l/perc (kalapácsonként)
Elektronikus előtoló egység
Rakodókosár
Automatikus fúrásvezérlés
Dafo Forrex motorháztető tűzoltó rendszer
Zuführträger: BDS-8000
Azonnal szállítható
Leírás: AMV 21SGBC-CC alagútfúró berendezés eladó. Karbantartásokat rendszeresen elvégezték. A tulajdonos szerint minden tökéletesen működik. Pótalkatrészek felár ellenében biztosíthatók. Azonnal szállítható.
Önsúly: 50 000 kg
Típus: 21SGBC-CC alagútfúró
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2023
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+47 40 13... hirdetések
Ezek a hirdetések is felkelthetik az érdeklődését.
apróhirdetés
Norvégia
1 547 km
AMV 21SGBC-CC alagútépítő szerelvény
AMV21SGBC-CC Tunnel rig
AMV21SGBC-CC Tunnel rig
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt















































