Kalmar Dcg 160-12 használt eladó (277)
Eredmények rendezése
- Legalacsonyabb ár Legmagasabb ár
- Legutóbbi hirdetések Legrégebbi hirdetések
- Legrövidebb távolság Legnagyobb távolság
- Az építés utolsó éve Legrégebbi építési év
- Legutóbbi frissítés Legrégebbi frissítés
- Gyártó A-tól Z-ig Gyártó Z-től A-ig
- Találati pontosság
- Legalacsonyabb ár
- Ár
- Legmagasabb ár
- Ár
- Legutóbbi hirdetések
- Közzététel időpontja
- Legrégebbi hirdetések
- Közzététel időpontja
- Legrövidebb távolság
- Távolság
- Legnagyobb távolság
- Távolság
- Az építés utolsó éve
- Gyártás éve
- Legrégebbi építési év
- Gyártás éve
- Legutóbbi frissítés
- Utoljára frissítve
- Legrégebbi frissítés
- Utoljára frissítve
- Gyártó A-tól Z-ig
- Gyártó
- Gyártó Z-től A-ig
- Gyártó
- jelölés A-tól Z-ig
- Megnevezés
- jelölés Z-től A-ig
- Megnevezés
- Modell A-tól Z-ig
- Modell
- Z-től A-ig terjedő modell
- Modell
- A legalacsonyabb referencia
- Hivatkozás
- A legmagasabb referencia
- Hivatkozás
- Legrövidebb üzemidő
- Időtartam
- Leghosszabb működési idő
- Időtartam
- Találati pontosság
- Találati pontosság
Kalmar
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: új, Gyártás éve: 2023, üzemidő: 5 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 520 mm, szabad felvonó: 1 855 mm, rakodóközpont: 1 200 mm, árboc típusa: duplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 500 mm, hasmagasság: 250 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler. LT, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler. LT, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00R20, teljes hossz: 8 520 mm, tengelytáv: 3 760 mm, motortípus: Cummins B6,7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 550 mm, nettó súly: 24 180 kg, Nyomtáv (cm³), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
Fülke billentési magassága, max. EGO fülke, OHG (mm) 3395
Szélesség a kabin dőlésszögénél, max. EGO fülke, OHG (mm) 3380
· Min. folyosó szélessége 90°-os rakodáshoz (mm) 8770
· Árboc dőlésszöge előre-hátra (°) 5 – 10
· Oldalirányú eltolódás ± a villaszár szélességénél (mm) 415 – 1530
Első tengelyterhelés teher nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, rakomány nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo – kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugózott tárcsafék – hajtott kerekek
Hidraulikus nyomás max. (MPa) 18
Hidraulikaolaj mennyisége (l) 220
Tartálykapacitás (l) 170
AdBlue tartály térfogata* (l) 15
Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford/perc): 164/233 – 2200
Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford/perc): 945 – 1500
Hengerek száma – lökettérfogat (cm³) 6 – 6702
Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési körülmények között (l/h) 8-10
Kuplung, típusa: nyomatékváltó
· Váltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
Sebességfokozatok száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
Indítóakkumulátor: Feszültség – Kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
Ergonomikus kormánykerék: Állítható és oldalra is dönthető. Ez csökkenti a vezető terhelését vezetés és tolatás közben.
Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a vezető lábára nehezedő terhelést.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedettségét biztosítják. A tetőablaktörlők is integrálva vannak.
· Ergonomikus multifunkciós ülés: Forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Teljes és rugalmas klímaberendezés, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlők. Könnyű szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiváló
méretezett és kivitelezett szerelvények.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, állítható, használható és érthető. Minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelző könnyen elérhető a hatékony munkavégzés érdekében.
· Vezérlőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a mini kormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok.
Teljesen állítható és egyenként tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előrehajtható anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
Fsljvix Hcehcdw Hjpg
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Ötletes profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált kilátás minden szögből – kivételesen jó átlós kilátással elöl és hátul. Erős kültéri érzés
· A Cummins új dízelmotorjai megfelelnek az EU IIIB szakasz / EPA Tier 4i előírásoknak: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves (HPDR) üzemanyagrendszerrel és részecskeszűrővel ötvözi. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal alacsonyabb energiafogyasztást eredményez a teljesítmény feláldozása nélkül.
Apróhirdetés

447 km
Nehéz targonca - dízel
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2017, üzemidő: 18 559 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 500 mm, szabad felvonó: 2 750 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: duplex, építési magasság: 4 445 mm, villa hossza: 2 400 mm, motortípus: 6-Zyl. Cummins-Diesel, meghajtó típusa: Diesel, Nagy teherbírású villástargoncák - dízel
Rakodási középpont: 600
Árboc típusa: Duplex
Állapot: Használatra kész és teljesen működőképes
Műszaki állapot: jó
Első gumik típusa: pneumatikus
Hátsó gumik típusa: pneumatikus
Fpjlhcdwsv Nctae Heg
Leírás: 1st hand!! Szervizelt készülék Kalmartól!! Eredeti festék!!
Oldalmozgató, villa pozicionáló,
3. szelep, 4. szelep, hátsó munkalámpák, első munkalámpák, fűtés, teljes fülke, klíma, teljes szabademelés,
5. Vezérlőszelep a villatartóhoz
Apróhirdetés

942 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2020, üzemidő: 3 028 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 500 mm, szabad felvonó: 1 895 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: triplex, építési magasság: 3 130 mm, villa hossza: 2 400 mm, meghajtó típusa: Diesel, Dízel targoncák
Rakodási középpont: 1200
Árboc típusa: Triplex
Műszaki állapot: jó
Első gumik típusa: szuper elasztikus
Első gumik állapota: 80-100%
Hátsó gumik típusa: Szuperelasztikus
Fpelhcewanzvjdw Hjg
Hátsó gumik állapota: 60-80%
oldalváltó, villa pozicionáló,
3. szelep, 4. szelep, fűtés, teljes kabin, klíma, CE tanúsítvány, joystick, LED,

Tájékoztasson most
+49 201 857 86 180
+49 201 857 86 180
Hirdessen most
*hirdetésenként/hónap
Aukció
Árverés befejezve

747 km
Targonca
KalmarDCG 160-12
Kondíció: használatra kész (használt), Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2015, üzemidő: 15 384 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 4 610 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: standard, építési magasság: 3 160 mm, villáskocsi szélessége: 2 650 mm, teljes hossz: 5 520 mm, üzemanyag: dízel, MŰSZAKI RÉSZLETEK
Teherbírás: 16,000 kg
Súlypont: 1,200 mm
Árboc: szabványos
Árboc magassága: 3,960 mm
Emelési magasság: 4 610 mm
Villáskocsi szélessége: 2650 mm
Villapozicionáló: 700 / 2350 mm
Villák: 350 x 75 x 1700 mm
A GÉP RÉSZLETEI
Motor: Dízel
Súly: 24,140 kg
Gumiabroncsok: 12.00-20
Hossz: 5,520 mm
Fpelhcstwphqodw Heg
Szélesség: 2,520 mm
Targonca magassága: 3,160 mm
FELSZERELÉS
- Oldalváltó
- Kabin
- Fűtés
- Mérleg
Apróhirdetés

1 011 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Gyártás éve: 2021, üzemidő: 358 h, Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, üzemanyag típusa: dízel, emelési magasság: 5 000 mm, szabad felvonó: 1 667 mm, árboc típusa: triplex, építési magasság: 3 297 mm, villa hossza: 2 400 mm, meghajtó típusa: Diesel, terhelhetőség: 16 000 kg, dízel targoncák
teherközpont: 1200
Fslhcdwjvyawwo Hspg
Árboc típusa: Triplex
Műszaki állapot: nagyon jó
Leírás: A készülék új karbantartást és aktuális UVV-tesztet/AU-t kapott.
oldalváltó, villa pozicionáló,
- Villaállítás / oldaltolás - Teljes fülke fűtéssel - Vezetőülés légrugózással - LED-es forgó jelzőfény, állítható magasságú - LED világítás, StVzO alapján - 2x munkalámpa az árbocon - 2x tolatólámpa - Kerékanyák védelme a kormánytengelyen
Fedezzen fel több használt gépet
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: új, Gyártás éve: 2024, üzemidő: 6 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 555 mm, szabad felvonó: 1 900 mm, rakodóközpont: 1 200 mm, árboc típusa: triplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 500 mm, hasmagasság: 200 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00-20, teljes hossz: 8 100 mm, tengelytáv: 3 700 mm, motortípus: Cummins B6.7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 570 mm, nettó súly: 25 200 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Max. hidraulikus nyomás (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue mennyisége* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indítóakkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összecsukható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválónak köszönhetően
méretezett és épített szerelvények.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok.
Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal kevesebb energiafogyasztást eredményez a teljesítmény csökkenése nélkül.
Fslhsvixw Iecdw Hepg
Apróhirdetés

447 km
Nehéz targonca - dízel
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2017, üzemidő: 20 426 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 500 mm, szabad felvonó: 2 750 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: duplex, építési magasság: 4 445 mm, villa hossza: 2 400 mm, motortípus: 6-Zyl. Cummins-Diesel, meghajtó típusa: Diesel, Nagy teherbírású villástargoncák - dízel
Rakodási középpont: 600
Árboc típusa: Duplex
Felhcdwsv Ncr Ns Hjpg
Állapot: Használatra kész és teljesen működőképes
Műszaki állapot: jó
Első gumik típusa: pneumatikus
Hátsó gumik típusa: pneumatikus
Leírás: 1st hand!! Szervizelt készülék Kalmartól!! Eredeti festék!!
Oldalmozgató, villa pozicionáló,
3. szelep, 4. szelep, hátsó munkalámpák, első munkalámpák, fűtés, teljes fülke, klíma, teljes szabademelés,
5. Vezérlőszelep a villatartóhoz
Apróhirdetés

942 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Gyártás éve: 2021, üzemidő: 3 348 h, Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, üzemanyag típusa: dízel, emelési magasság: 4 000 mm, szabad felvonó: 150 mm, árboc típusa: standard, építési magasság: 3 820 mm, villa hossza: 2 400 mm, meghajtó típusa: Diesel, terhelhetőség: 16 000 kg, Dízel targonca
Teher súlypontja: 1200
Árboc típusa: Standard
Műszaki állapot: jó
Fslhcdovvpcnow Hspg
Első gumiabroncsok típusa: szuperelasztikus
Első gumiabroncsok állapota: 80-100%
Hátsó gumiabroncsok típusa: szuperelasztikus
Hátsó gumiabroncsok állapota: 60-80%
Oldalváltó, villapozicionáló,
3. szelep, 4. szelep, fűtés, teljes fülke, légkondicionáló, CE tanúsítvány, joystick, LED,
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: új, Gyártás éve: 2023, üzemidő: 4 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 4 110 mm, árboc típusa: duplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 500 mm, hasmagasság: 210 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00R20, teljes hossz: 8 070 mm, tengelytáv: 3 600 mm, motortípus: Cummins B6,7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 550 mm, nettó súly: 23 540 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Max. hidraulikus nyomás (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue mennyisége* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indítóakkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összecsukható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválónak köszönhetően
méretezett és épített szerelvények.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok.
Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal kevesebb energiafogyasztást eredményez a teljesítmény csökkenése nélkül.
Fjlhcdwoviybno Hjpg
Apróhirdetés

447 km
Nehéz targonca - dízel
KalmarDCG 160-12 - NEUGERÄT !! - TRIPLEX 5,5 m
Hívja a címet.
Gyártás éve: 2024, Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, hatalom: 188 kW (255,61 PS), üzemanyag típusa: dízel, emelési magasság: 5 500 mm, szabad felvonó: 1 830 mm, árboc típusa: triplex, építési magasság: 3 465 mm, villa hossza: 2 400 mm, villáskocsi szélessége: 2 500 mm, motortípus: 6-Zyl. Cummins-Diesel, meghajtó típusa: Diesel, terhelhetőség: 16 000 kg, Nagy teherbírású villástargonca - dízel
Rakodási középpont: 1200
Villa szélesség: 250 mm
Villa vastagság: 100 mm
Árboc típusa: Triplex
Állapot: új készülék
Folhcdsvpmrmew Hspg
Műszaki állapot: Új
Első gumi típusa: levegő
Első gumik mérete: 12,00 x 20
Első gumik Állapot: Új
Hátsó gumik típusa: levegő
A hátsó gumik mérete: 12,00 x 20
Hátsó gumik Állapot: Új
Leírás: ÚJ KÉSZÜLÉK - azonnal elérhető!!! ÚJ kamion - átvételre kész!!!
oldalváltó, villa pozicionáló,
3. szelep, 4. szelep,
KALMAR villapozicionáló oldaltoló villatartóval, középszint állítással, szélesség, W = 2500 mm Kalmar komfortfülke EGO klíma ECC frisslevegőszűrővel, sötétített ablakokkal és légrugós és bőrerősítésű vezetőüléssel Grammer Actimo XL rádió RDS/ MP3/USB/AUX/Bluetooth/kihangosító rendszer/streaming 12/24V feszültségátalakító, beleértve 2x 12V és 2 x 24V aljzat Tehersúly kijelzés a kijelzőn Irányváltó kapcsoló az emelő hidraulika karon Tetőablak védőrács Nyomástároló az emelőhidraulikához Hidraulika olajhűtő ventilátorral Emelőárboc dőlés 14° előre és 10° hátra LED forgó jelzőfény , állítható magasságú Kalmar kés villafogak Villa hossza, l = 2400 x 250 x 100 mm Magas légbeömlő a légszűrőhöz, beleértve az előleválasztót Sárvédők a hajtótengelyen, sárvédők a kormánytengelyen Csúszásgátló bevonat az első kerékburkolatokon és a tankon 2 extra LED fényszóró az árbocban a standard fényszórók alatt 2 extra LED fényszóró az első kabin sarkain menetirányba igazítva Blue Spot elektromos kabinszivattyú hátul, automatikus központi kenőrendszer a kormánytengelyen és a villatartón/oszlopon, tűzoltó rendszer, elülső és tolató kamera monitorral (színes) a kabint
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: új, Gyártás éve: 2024, üzemidő: 5 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 110 mm, rakodóközpont: 1 200 mm, árboc típusa: duplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 510 mm, hasmagasság: 200 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00-20, teljes hossz: 8 045 mm, tengelytáv: 3 700 mm, motortípus: Cummins B6.7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 570 mm, nettó súly: 24 200 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Max. hidraulikus nyomás (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
Fpelhcdjviyaksw Hog
· AdBlue mennyisége* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indítóakkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összecsukható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválónak köszönhetően
méretezett és épített szerelvények.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok.
Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal kevesebb energiafogyasztást eredményez a teljesítmény csökkenése nélkül.
Apróhirdetés

447 km
Nehéz targonca - dízel
KalmarDCG 160-12 - NEUGERÄT !! - TRIPLEX 5,5 m
Hívja a címet.
Gyártás éve: 2024, Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, hatalom: 168 kW (228,42 PS), üzemanyag típusa: dízel, emelési magasság: 5 500 mm, szabad felvonó: 1 830 mm, árboc típusa: triplex, építési magasság: 3 465 mm, villa hossza: 2 400 mm, villáskocsi szélessége: 2 500 mm, motortípus: 6-Zyl. Cummins-Diesel, meghajtó típusa: Diesel, terhelhetőség: 16 000 kg, Nehéz targonca - dízel
Teher súlypontja: 1200
Villaszélesség: 250 mm
Villavastagság: 100 mm
Árboc típusa: Triplex
Állapot: Új gép
Fslhcdouhtknsw Hepg
Műszaki állapot: Új
Első gumiabroncsok típusa: Levegő
Hátsó gumiabroncsok típusa: Levegő
Típus: Oldalváltó, villapozicionáló,
KALMAR SV/GV villáskocsi középszint-kiegyenlítéssel, szélesség, W = 2500 mm Terminal West gyorsváltó rendszer SV/GV villáskocsihoz Kalmar komfort fülke EGO ECC légkondicionáló frisslevegő-szűrővel, sötétített ablakokkal és légrugós, bőrrel megerősített vezetőüléssel Grammer Actimo XL rádió DAB+/CD/RDS/MP3/USB/AUX/Bluetooth/hands-free kit/Streamin g 12/24V feszültségátalakítóval inkl. 2 x 12V és 2 x 24V aljzat Terhelési súlyjelző a kijelzőn Irányváltó kapcsoló az emelő hidraulikus karján 220 V-os motorfűtés Hidraulikus olajhűtő fúvóval Emelőoszlop dőlésszög 14° előre és 10° hátra LED-es forgó jelzőfény, állítható magasságú Kalmar lapátvillák Villahossz, l = 2400 x 2050 x 100 mm Emelt légbeömlő a légszűrőhöz, előszeparátorral együtt Szennyfogó az emelő hidraulikarendszerén. Előszeparátor Sárvédők a hajtótengelyen, sárvédők a kormányzott tengelyen Csúszásgátló bevonat az első kerékfedeleken és a tartályon 2 extra LED-es fényszóró az árbocban a normál fényszórók alatt 2 extra LED-es fényszóró a vezetőfülke első sarkaiban a menetirány felé fordulva 6 extra LED-es fényszóró a vezetőfülke hátsó sarkaiban védővel Blue Spot elöl és hátul is. automatikus központi kenőrendszer a kormányzott tengelyen és a villáskocsin érzékelővel vezérelt Forrex tűzoltó rendszer - automatikus és kézi aktiválású tűzoltó készülék 6 kg (por) EN3 tolatókamera a fülke tetejére szerelve, monitorral (színes) a fülkében kamera az árbocban - a fülkében lévő monitorhoz csatlakoztatva (tolatókamerával kombinálva) gumiabroncsnyomás-ellenőrző KERÉKDARÚ 250 mm átmérőjű kampós felfüggesztéssel, hossza: 1000 mm Ha kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal!
3. szelep, 4. szelep,
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: új, Gyártás éve: 2023, üzemidő: 7 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 4 510 mm, szabad felvonó: 1 500 mm, árboc típusa: triplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 480 mm, hasmagasság: 210 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00R20, teljes hossz: 8 070 mm, tengelytáv: 3 600 mm, motortípus: Cummins B6,7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 550 mm, nettó súly: 24 680 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Max. hidraulikus nyomás (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue mennyisége* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
Fpelhcdovix U Tsw Hsg
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indítóakkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összecsukható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválónak köszönhetően
méretezett és épített szerelvények.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok.
Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal kevesebb energiafogyasztást eredményez a teljesítmény csökkenése nélkül.
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Gyártás éve: 2020, üzemidő: 325 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 500 mm, szabad felvonó: 1 850 mm, rakodóközpont: 1 200 mm, árboc típusa: triplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 510 mm, villa hossza: 2 400 mm, hasmagasság: 210 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler LT, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler LT, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00-20, teljes hossz: 8 070 mm, tengelytáv: 3 600 mm, motortípus: Cummins B6.7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 550 mm, nettó súly: 25 060 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Max. hidraulikus nyomás (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue térfogata* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indítóakkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
Fpolhcjvdxtxedw Heg
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összehajtható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválóan méretezett és felépített szerelvényeknek köszönhetően.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok. Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal csökkenti az energiafogyasztást anélkül
A teljesítmény korlátozása.
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Gyártás éve: 2020, üzemidő: 480 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 530 mm, szabad felvonó: 1 880 mm, árboc típusa: triplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 500 mm, hasmagasság: 210 mm, első gumiabroncs típusa: V : Hauler. H: Bridgestone, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: V : Hauler. H: Bridgestone, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00R20, teljes hossz: 8 150 mm, tengelytáv: 3 700 mm, motortípus: Cummins B6,7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 550 mm, nettó súly: 25 120 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
Folhovixy Necdw Hjpg
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Max. hidraulikus nyomás (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue térfogata* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indítóakkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összehajtható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválóan méretezett és felépített szerelvényeknek köszönhetően.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok. Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal csökkenti az energiafogyasztást anélkül
A teljesítmény korlátozása.
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Gyártás éve: 2020, üzemidő: 161 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 500 mm, szabad felvonó: 1 560 mm, árboc típusa: triplex, villáskocsi szélessége: 2 600 mm, hasmagasság: 330 mm, első gumiabroncs típusa: Hipli, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hipli, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00-20, teljes hossz: 7 971 mm, tengelytáv: 3 740 mm, motortípus: Cummins B6,7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 600 mm, nettó súly: 24 680 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Max. hidraulikus nyomás (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue térfogata* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indítóakkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összehajtható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválóan méretezett és felépített szerelvényeknek köszönhetően.
Fpslhcsvixdbsdw Heg
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok. Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal csökkenti az energiafogyasztást anélkül
A teljesítmény korlátozása.
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Gyártás éve: 2023, üzemidő: 268 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 260 mm, rakodóközpont: 1 200 mm, árboc típusa: duplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 3 510 mm, villa hossza: 2 400 mm, hasmagasság: 250 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler LT, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler LT, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00-20, teljes hossz: 7 410 mm, tengelytáv: 3 750 mm, motortípus: Cummins B6.7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 3 510 mm, nettó súly: 24 600 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Hidraulikus nyomás max. (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue mennyisége* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
Fpolhcdwovfgpko Hjg
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indító akkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összehajtható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválóan méretezett és felépített szerelvényeknek köszönhetően.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok. Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal csökkenti az energiafogyasztást anélkül
A teljesítmény korlátozása.
Apróhirdetés

734 km
Dízel targoncák
KalmarDCG 160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Gyártás éve: 2023, üzemidő: 260 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 450 mm, szabad felvonó: 150 mm, rakodóközpont: 1 200 mm, árboc típusa: duplex, hatalom: 168 kW (228,42 PS), villáskocsi szélessége: 2 550 mm, villa hossza: 2 400 mm, hasmagasság: 250 mm, első gumiabroncs típusa: Hauler LT, első gumiabroncs mérete: 12.00-20, hátsó gumiabroncs típusa: Hauler LT, hátsó gumiabroncs mérete: 12.00-20, teljes hossz: 8 210 mm, tengelytáv: 3 750 mm, motortípus: Cummins B6.7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 530 mm, nettó súly: 24 600 kg, · Nyomtáv (c-c), elöl – hátul (mm) 1855 – 1960
· Fordulási sugár, külső – belső (mm) 5175 – 600
· Magasság kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3395
· Szélesség kabindőléssel, max. EGO kabin, OHG (mm) 3380
· Min. munkafolyosó szélesség 90°-os egymásra rakáshoz (mm) 8770
· Dönthető árboc, előre-hátra (°) 5-10
· Oldaltolás ± szélessége a villapenge felett (mm) 415 – 1530
· Első tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 10500
· Első tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 35800
· Hátsó tengelyterhelés, terhelés nélkül (kg) 11900
· Hátsó tengelyterhelés, névleges terheléssel (kg) 2600
· Légnyomás (Mpa) hidraulikus szervo - kormánykerék
· Típus – fékezett kerekek Olajhűtéses tárcsafékek (nedves tárcsafékek) – hajtott kerekek
· Típus – fékezett kerekek Száraz, rugós tárcsafék – hajtott kerekek
· Hidraulikus nyomás max. (Mpa) 18
· Hidraulika olaj mennyisége (l) 220
· Tartálykapacitás (l) 170
· AdBlue mennyisége* (l) 15
· Motorteljesítmény ISO 3046 – fordulatszámon (kW – ford./perc): 164/233 – 2200
Fpslhevfgn Hecdw Heg
· Nyomaték ISO 3046 – fordulatszámon (Nm – ford./perc): 945 – 1500
· Hengerek száma – hengerűrtartalom (cm³) 6 – 6702
· Üzemanyag-fogyasztás, normál vezetési stílus (l/h) 8-10
· Tengelykapcsoló típusa: nyomatékváltó
· Sebességváltó típusa: Hidrodinamikus Powershift
· Sebességek száma, előre – hátra: 3 - 3
· Generátor típusa – Teljesítmény (W) AC-1960
· Indító akkumulátor: feszültség – kapacitás (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomikus kormánykerék: Állítható és egy oldalra is összehajtható. Ez csökkenti a vezető megterhelését vezetés és tolatás közben.
· Kényelmes pedálok: Új, rugalmas és biztonságos pedálrendszer állítható pedálszöggel. Javítja az ergonómiát és minimalizálja a lovas lábának megterhelését.
· Nagy teljesítményű ablaktörlők: Az ívelt szélvédő 90%-os lefedését biztosítják. A tetőtörlők is be vannak építve.
· Ergonomikus többfunkciós ülés: forgatható és teljesen integrált.
· Klímacsomag: Komplett és rugalmas klímaszabályozó rendszer, amely megfelel a klímatesztelt EGO kabin magas követelményeinek. Nagyobb légbeömlő nyílások. Problémamentes szűrőcsere a gép elején. Teljes vezetési kényelem a kiválóan méretezett és felépített szerelvényeknek köszönhetően.
· Vezérlőkonzol: Könnyen beállítható, beállítható, használható és érthető. A hatékony munkavégzéshez minden szükséges kezelőszerv, kapcsoló, kar és jelzőfény könnyen elérhető.
· Kezelőpanel: Tökéletes egység azoknak a vezetőknek, akik a minikormánykereket vagy a kormánykart használják. Integrált kapcsológombok. Teljesen állítható és egyedileg tesztelt az optimális ergonómia érdekében. Az ergonomikus kormánykerék előre van hajtva, anélkül, hogy akadályozná a kilátást.
· Optimalizált láthatóság: Teljesen új, nyitott kialakítás. Okos profilokkal és ívelt első és hátsó ablakokkal. Optimalizált láthatóság minden szögből – kivételesen jó kilátással átlósan előre és hátra. Erős kültéri érzés
· Cummins új dízelmotorjai az EU Stage IIIB / EPA Tier 4i számára: Az új Cummins dízelplatform a hűtött kipufogógáz-visszavezetést egy továbbfejlesztett nagynyomású közös nyomócsöves üzemanyag-rendszerrel (HPDR) és részecskeszűrővel kombinálja. Ez tisztább és hatékonyabb égést tesz lehetővé, ami akár öt százalékkal csökkenti az energiafogyasztást anélkül
A teljesítmény korlátozása.
Apróhirdetés

973 km
Dízel targoncák
KalmarDCG160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2015, üzemidő: 27 745 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 3 560 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: standard, építési magasság: 3 440 mm, villáskocsi szélessége: 2 510 mm, villa hossza: 2 500 mm, teljes hossz: 5 575 mm, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 540 mm, nettó súly: 23 120 kg, dízel targoncák
Teherbírás középpont: 1200
Villa szélessége: 250 mm
Fslhcju Dzcgjdw Hjpg
Villa vastagsága: 100 mm
Árboc típusa: Standard
Állapot: Használatra kész és teljesen működőképes
Műszaki állapot: nagyon jó
Első gumiabroncsok típusa: pneumatikus
Első gumiabroncsok mérete: 12.00-20
Hátsó gumiabroncsok típusa: pneumatikus
Hátsó gumiabroncsok mérete: 12.00-20
Leírás: Ezen a Kalmar modellen kívül körülbelül 200 nagy teherbírású targoncánk, kompakt targoncánk, villástargoncánk és oldalrakodó targoncánk található hamburgi és gdanski raktárunkban. Látogassa meg honlapunkat - sago-online A kedvezményes feltételekkel történő részletfizetés és finanszírozás mindig lehetséges számunkra. Használt autóját nyílt áron is szívesen felvásároljuk, akár anélkül is, hogy tőlünk vásárolna járművet. Tulajdonosunk, Peter Sawitzki úr, örömmel ad részletes tájékoztatást a DCG160-12 targoncáról. Ui.: Targoncaszakértő műhelyünk 8 tonnától kezdődő targoncák javítására, karbantartására, nagyjavítására és speciális gyártására specializálódott. specializált. Szívesen bemutatjuk járművét bizományi értékesítés céljából is.
Oldalmozgató, villapozicionáló,
Fűtés, teljes kabin,
Apróhirdetés

986 km
4 kerekű targonca
KalmarDCG160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2023, üzemidő: 284 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 5 000 mm, rakodóközpont: 1 200 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: duplex, építési magasság: 4 195 mm, motorgyártó: Cummins, villáskocsi szélessége: 2 000 mm, villa hossza: 2 400 mm, első gumiabroncs típusa: Luft, első gumiabroncs mérete: 12.00 x 20, hátsó gumiabroncs típusa: Luft, hátsó gumiabroncs mérete: 1200 x 20, teljes hossz: 5 575 mm, teljes szélesség: 2 540 mm, szín: piros, Berendezések: kabin, központosított zsírozó rendszer, Kalmar DCG160-12
Építés éve 2023
Bh. 284
Árboc: Duplex Standard
Emelési magasság: 5000 mm
Gumiabroncsok: 12.00 * 20
Folhewa Rccscdw Hjpg
Apróhirdetés

1 173 km
Dízel targoncák
KalmarDCG160-12
Hívja a címet.
Kondíció: jó (használt), gép/jármű száma: 3255, Gyártás éve: 2020, emelési magasság: 5 500 mm, árboc típusa: triplex, villáskocsi szélessége: 250 mm, villa hossza: 2 400 mm, teljes hossz: 5 700 mm, teljes szélesség: 2 600 mm, műveleti súly: 25 080 kg, motortípus: Diesel, emelőképesség: 16 000 kg, további felszerelési jellemzők: Dual tread, Weight system, Manual sliding cabin, Berendezések: világítás, Kalmar DCG160-12 az Uniktruck-tól
Fjlhcdwsul D E Ee Hjpg
Bizalom pecsét
A Werktuigen által tanúsított kereskedők

Apróhirdetés

973 km
Dízel targoncák
KalmarDCG160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2015, üzemidő: 16 135 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 3 750 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: standard, építési magasság: 3 570 mm, villa hossza: 2 400 mm, teljes hossz: 5 520 mm, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 520 mm, nettó súly: 24 140 kg, Dízel targonca
Teher súlypontja: 1200
Villaszélesség: 350 mm
Villavastagság: 70 mm
Árboc típusa: Standard
Állapot: Használatra kész és teljesen működőképes
Műszaki állapot: Nagyon jó
Első gumiabroncsok típusa: Szuperelasztikus
Fpslhcdju Dzdkew Heg
Első gumiabroncsok mérete: 12.00-20
Hátsó gumiabroncsok típusa: Superelastic
Hátsó gumiabroncsok Méret: 12.00-20
Leírás: Ezen a Kalmar modellen kívül kb. 200 nehéz targoncával, kompakt targoncával, targoncával & oldalrakodóval rendelkezünk a hamburgi és gdanski raktárunkban. Látogasson el honlapunkra - sago-online Bérletvétel & finanszírozás kedvező feltételekkel bármikor lehetséges nálunk. Használt targoncáját is szívesen megvásároljuk díjmentesen, akár anélkül is, hogy Ön tőlünk vásárolna járművet. Tulajdonosunk, Peter Sawitzki úr szívesen ad Önnek részletes tanácsot ezzel a DCG160-12 P.S.: Targoncamester műhelyünk a 8-tól 8-ig terjedő targoncák javítására, karbantartására, nagyjavítására és speciális kivitelezésére szakosodott. Szívesen mutatjuk be a járművet eladásra is, jutalékért cserébe.
Oldalváltós, villás pozicionáló,
fűtés, teljes fülke, légkondicionáló,
Apróhirdetés

973 km
Dízel targoncák
KalmarDCG160-12 - FREIHUB
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2019, üzemidő: 5 678 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 3 230 mm, szabad felvonó: 1 580 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: duplex, építési magasság: 3 150 mm, villáskocsi szélessége: 2 500 mm, villa hossza: 2 400 mm, teljes hossz: 5 575 mm, motortípus: Cummins B6.7, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 550 mm, nettó súly: 23 840 kg, dízel targoncák
Rakodási középpont: 1200
Villa szélesség: 250 mm
Villa vastagság: 100 mm
Árboc típusa: Duplex
Állapot: Használatra kész és teljesen működőképes
Műszaki állapot: nagyon jó
Első gumik típusa: pneumatikus
Fpjlhcdwevw Epge Heg
Első gumiméret: 12.00-20
Hátsó gumik típusa: pneumatikus
Hátsó gumiméret: 12.00-20
Leírás: Ezen a Kalmar modellen kívül körülbelül 200 nagy teherbírású targoncával, kompakt targoncával, targoncával és oldalrakodóval rendelkezik hamburgi és gdanski raktárunkban. Látogassa meg honlapunkat - sago-online Részvételi vásárlás és finanszírozás kedvező feltételekkel mindig lehetséges számunkra. Szívesen vásároljuk használt autóját nyíltan is, anélkül is, hogy gépjárművet vásárolna tőlünk. Tulajdonosunk, Mr. Peter Sawitzki készséggel ad részletes tájékoztatást erről a DCG160-12-ről. P.S.: Targonca mesterműhelyünk 8 tonnás targoncák javítására, karbantartására, nagyjavítására és speciális kivitelezésére specializálódott. specializált. Szívesen bemutatjuk autóját bizományi eladásra is.
Oldalmozgató, villa pozicionáló,
Fűtés, teljes kabin, teljes szabadlift,
Apróhirdetés

973 km
Dízel targoncák
KalmarDCG160-12
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2019, üzemidő: 5 098 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 3 320 mm, szabad felvonó: 1 700 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: duplex, építési magasság: 3 320 mm, villáskocsi szélessége: 2 500 mm, villa hossza: 2 500 mm, teljes hossz: 5 300 mm, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 550 mm, nettó súly: 23 920 kg, dízel targoncák
Rakodási középpont: 1200
Villa szélesség: 250 mm
Fslhcdwjwdkqze Hjpg
Villa vastagság: 100 mm
Árboc típusa: Duplex
Állapot: Használatra kész és teljesen működőképes
Műszaki állapot: nagyon jó
Első gumik típusa: Szuperelasztikus
Első gumiméret: 12.00-20
Hátsó gumik típusa: Szuperelasztikus
Hátsó gumiméret: 12.00-20
Leírás: Ezen a Kalmar modellen kívül körülbelül 200 nagy teherbírású targoncával, kompakt targoncával, targoncával és oldalrakodóval rendelkezik hamburgi és gdanski raktárunkban. Látogassa meg honlapunkat - sago-online Részvételi vásárlás és finanszírozás kedvező feltételekkel mindig lehetséges számunkra. Szívesen vásároljuk használt autóját nyíltan is, anélkül is, hogy járművet vásárolna tőlünk. Tulajdonosunk, Mr. Peter Sawitzki készséggel ad részletes tájékoztatást erről a DCG 160-12 P.S.-ről: Targoncamester műhelyünk a 8 tonnás targoncák javítására, karbantartására, nagyjavítására és speciális konstrukciójára specializálódott. specializált. Szívesen bemutatjuk járművét bizományi eladásra is.
Oldalmozgató, villa pozicionáló,
Fűtés, teljes kabin, teljes szabadlift,
Apróhirdetés

973 km
Dízel targoncák
KalmarDCG160-12 - FREIHUB
Hívja a címet.
Kondíció: használt, Funkcionalitás: teljesen működőképes, Gyártás éve: 2018, üzemidő: 27 004 h, terhelhetőség: 16 000 kg, emelési magasság: 3 880 mm, szabad felvonó: 1 870 mm, üzemanyag típusa: dízel, árboc típusa: duplex, építési magasság: 3 670 mm, villáskocsi szélessége: 2 500 mm, villa hossza: 1 600 mm, teljes hossz: 5 575 mm, meghajtó típusa: Diesel, építési szélesség: 2 540 mm, nettó súly: 24 500 kg, dízel targoncák
Rakodási középpont: 1200
Villa szélesség: 215 mm
Villa vastagság: 90 mm
Árboc típusa: Duplex
Állapot: Használatra kész és teljesen működőképes
Fpolhsv U Eygjcdw Heg
Műszaki állapot: nagyon jó
Első gumik típusa: pneumatikus
Első gumiméret: 12.00-20
Hátsó gumik típusa: pneumatikus
Hátsó gumiméret: 12.00-20
Leírás: Ezen a Kalmar modellen kívül körülbelül 200 nagy teherbírású targoncával, kompakt targoncával, targoncával és oldalrakodóval rendelkezik hamburgi és gdanski raktárunkban. Látogassa meg honlapunkat - sago-online Részvételi vásárlás és finanszírozás kedvező feltételekkel mindig lehetséges számunkra. Szívesen vásároljuk használt autóját nyíltan is, anélkül is, hogy járművet vásárolna tőlünk. Tulajdonosunk, Mr. Peter Sawitzki készséggel ad részletes tájékoztatást erről a DCG160-12-ről. P.S.: Targonca mesterműhelyünk 8 tonnás targoncák javítására, karbantartására, nagyjavítására és speciális kivitelezésére specializálódott. specializált. Szívesen bemutatjuk autóját bizományi eladásra is.
Oldalmozgató, villa pozicionáló,
Villa kocsi középszint állítással
Fűtés, teljes fülke, teljes szabademelő, mérleg,
forgatható ülés,
Megkönnyítjük Önnek a keresést: "kalmar dcg 160-12"
Az új ajánlatokat azonnal és ingyenesen megkapja e-mailben.
A keresési kérelmet bármikor egyszerűen befejezheti.
Használt Kalmar Dcg 160-12 (277)
Most Werktuigen keresés teljesen több mint 200 000 használt géppel.
Tájékoztasson most
+49 201 857 86 180
+49 201 857 86 180
Hirdessen most
*hirdetésenként/hónap