EgyébFliegl
SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Egyéb
Fliegl
SDS 380 Vario V2+ mit Frontausschub
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
29 800 EUR
Kondíció
Új
Helyszín
Triptis 

Fényképek megjelenítése
Térkép megjelenítése
Ár és helyszín
Rögzített ár nem tartalmazza az áfát
29 800 EUR
- Eladó helye:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Németország

Hívás
Műszaki adatok
- Saját tömeg:
- 5 kg
- Maximális teherbírás:
- 32 kg
- Össztömeg:
- 38 kg
- Tengelyelrendezés:
- 3 tengely
- Abroncs méret:
- 385/55 r22.5
Ajánlat részletei
- Jegyzékazonosító:
- A826-5629
- Referenciaszám:
- 20586978
- Utoljára frissítve:
- ekkor: 22.10.2024
Leírás
További információk
Váz – nyerges konténerszállító
Finomszemcsés acél hegesztett szerkezet, nyereg-lemez cserélhető 2 királycsappal és 2 királycsap-pozícióval
Konténer-felfogatások:
Hátsó kihúzó behúzva:
1 x 20 láb vagy 1 x 30 láb, hátsóval egy síkban
Középteleszkóp 1. fokozat, hátsó kihúzó 1. fokozatban kihúzva:
2 x 20 láb vagy 1 x 40 láb, libanyak-alagúttal vagy anélkül
Középteleszkóp 2. fokozat, hátsó kihúzó 2. fokozatban kihúzva:
1 x 45 láb libanyak-alagúttal, hátul túllógó kialakítással
Nwsdpfx Ahsi Ri R So Uen
Középteleszkóp 2. fokozat, elülső kihúzó 1. fokozatban kihúzva, hátsó kihúzó 2. fokozatban kihúzva:
1 x 45 láb hosszú libanyak-alagúttal és lecsapott sarkokkal
A középteleszkóp egymásba futó központi csőkeret, csapos reteszeléssel
Magasságállítás hátul, középső, lehajtható tartók konténerhez (alagút nélkül)
Elöl csatlakoztatható és kivehető konténerirányító (elektromos, levegő- és fékcsatlakozók elöl, az első keresztgerendán)
Dugaszolható adapter az első reteszeléshez, az alagút nélküli konténerek biztosításához alulról, tartóval nemhasználat esetére
Elülső kihúzó görgőkön, manuálisan kihúzható (45 lábas hosszú alagúttal)
Hátsó kihúzó görgőkön, kézi hajtókarral
24 tonnás, 2 fokozatú támasztóláb, egyoldali működtetés, félköríves alsó résszel és egyenes csatlakozólemezzel, tolókiegyenlítéssel
2 kerékalátét tartóval
Oldalirányú beütésgátló – alumínium
Alvázvédő acél, horganyzott
Kihúzható alvázvédő 45 lábas konténerhez
Félig burkolt sárvédők, EK szerinti fröccsenésgátlóval
Hátsó ütközésvédelem
Tengelyek + felfüggesztés:
SAF tárcsafékes tengelyek 430 mm tárcsaátmérővel
Lézeres tengely-/futómű-beállítás a gumiabroncsok kopásának és az üzemanyagfogyasztás csökkentésére
Eltolt tengelytávolság mm (kombinált fuvarozás), akár 44t vonósúlyig
Légrugózás
1. tengely automatikus emelőtengely, kötelező süllyesztéssel és elindulási segédlettel, működtetés 3x fékezés (az elindulási segédlet működik 30%-os tengelyterhelés-túllépésig és max. 25 km/h sebességig)
Fékrendszer:
2-vezetékes sűrített levegős fékrendszer, színes csőelvezetés a könnyű szervizért
Rugótárolós rögzítőfék
Tele Control
Tengelytehermentesítés a könnyebb teleszkópozásért
2 cserélhető, összetéveszthetetlen csatlakozó az elején, összekötő cső nélkül
EBS elektronikus fékrendszer EBS dugaljjal elöl, összekötő kábel nélkül
Figyelem: az utánfutót csak olyan vontató járművel szabad vontatni, amely garantálja az ABS hatékonyságát!
Emelő- és süllyesztőszelep
Jármű menetstabilitási rendszer
Tengelyterhelés-felismerés EBS-Canbus jel alapján, sofőrfülkében kijelzés, teherautó felkészítve kell legyen rá, nincs teherautóba beépítve (nem hitelesített mérleg)
Kerekek és abroncsok:
385/55 R22.5 – gyártó választása szerint
Acélfelni, gyári ezüst
Elektromosság:
24 Volt, többkamrás lámpák, LED-es hátsó és féklámpa, oldalsó sárga LED világítás (Megjegyzés! Bizonyos vontató járműveknél téves diagnózis lehetséges, bár a funkció biztosított.)
2 fehér helyzetjelző elöl
2 fehér/vörös sávfény hátul
2 x 7 érintkezős, összetéveszthetetlen dugalj elöl, összekötő kábel nélkül
Üzemeltetési utasítások:
Rövid alagúttal rendelkező 45 lábas konténer szállításakor, elülső kihúzóval vagy anélkül, túllépik a királycsap és a jármű hátulja közötti engedélyezett rendszerhosszt, illetve a 16500 mm-es össztengelyhosszt! Az alvázvédőt manuálisan ki kell húzni! Kivételes engedély szükséges a német KRESZ 70. § szerint!
Forgalomba hozatal/ rendszerek/táblák:
Németország
EK 2007/46 szerinti vizsgálati engedély
24/7 Szerviz-hívó vonal
Előkészítve re
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Váz – nyerges konténerszállító
Finomszemcsés acél hegesztett szerkezet, nyereg-lemez cserélhető 2 királycsappal és 2 királycsap-pozícióval
Konténer-felfogatások:
Hátsó kihúzó behúzva:
1 x 20 láb vagy 1 x 30 láb, hátsóval egy síkban
Középteleszkóp 1. fokozat, hátsó kihúzó 1. fokozatban kihúzva:
2 x 20 láb vagy 1 x 40 láb, libanyak-alagúttal vagy anélkül
Középteleszkóp 2. fokozat, hátsó kihúzó 2. fokozatban kihúzva:
1 x 45 láb libanyak-alagúttal, hátul túllógó kialakítással
Nwsdpfx Ahsi Ri R So Uen
Középteleszkóp 2. fokozat, elülső kihúzó 1. fokozatban kihúzva, hátsó kihúzó 2. fokozatban kihúzva:
1 x 45 láb hosszú libanyak-alagúttal és lecsapott sarkokkal
A középteleszkóp egymásba futó központi csőkeret, csapos reteszeléssel
Magasságállítás hátul, középső, lehajtható tartók konténerhez (alagút nélkül)
Elöl csatlakoztatható és kivehető konténerirányító (elektromos, levegő- és fékcsatlakozók elöl, az első keresztgerendán)
Dugaszolható adapter az első reteszeléshez, az alagút nélküli konténerek biztosításához alulról, tartóval nemhasználat esetére
Elülső kihúzó görgőkön, manuálisan kihúzható (45 lábas hosszú alagúttal)
Hátsó kihúzó görgőkön, kézi hajtókarral
24 tonnás, 2 fokozatú támasztóláb, egyoldali működtetés, félköríves alsó résszel és egyenes csatlakozólemezzel, tolókiegyenlítéssel
2 kerékalátét tartóval
Oldalirányú beütésgátló – alumínium
Alvázvédő acél, horganyzott
Kihúzható alvázvédő 45 lábas konténerhez
Félig burkolt sárvédők, EK szerinti fröccsenésgátlóval
Hátsó ütközésvédelem
Tengelyek + felfüggesztés:
SAF tárcsafékes tengelyek 430 mm tárcsaátmérővel
Lézeres tengely-/futómű-beállítás a gumiabroncsok kopásának és az üzemanyagfogyasztás csökkentésére
Eltolt tengelytávolság mm (kombinált fuvarozás), akár 44t vonósúlyig
Légrugózás
1. tengely automatikus emelőtengely, kötelező süllyesztéssel és elindulási segédlettel, működtetés 3x fékezés (az elindulási segédlet működik 30%-os tengelyterhelés-túllépésig és max. 25 km/h sebességig)
Fékrendszer:
2-vezetékes sűrített levegős fékrendszer, színes csőelvezetés a könnyű szervizért
Rugótárolós rögzítőfék
Tele Control
Tengelytehermentesítés a könnyebb teleszkópozásért
2 cserélhető, összetéveszthetetlen csatlakozó az elején, összekötő cső nélkül
EBS elektronikus fékrendszer EBS dugaljjal elöl, összekötő kábel nélkül
Figyelem: az utánfutót csak olyan vontató járművel szabad vontatni, amely garantálja az ABS hatékonyságát!
Emelő- és süllyesztőszelep
Jármű menetstabilitási rendszer
Tengelyterhelés-felismerés EBS-Canbus jel alapján, sofőrfülkében kijelzés, teherautó felkészítve kell legyen rá, nincs teherautóba beépítve (nem hitelesített mérleg)
Kerekek és abroncsok:
385/55 R22.5 – gyártó választása szerint
Acélfelni, gyári ezüst
Elektromosság:
24 Volt, többkamrás lámpák, LED-es hátsó és féklámpa, oldalsó sárga LED világítás (Megjegyzés! Bizonyos vontató járműveknél téves diagnózis lehetséges, bár a funkció biztosított.)
2 fehér helyzetjelző elöl
2 fehér/vörös sávfény hátul
2 x 7 érintkezős, összetéveszthetetlen dugalj elöl, összekötő kábel nélkül
Üzemeltetési utasítások:
Rövid alagúttal rendelkező 45 lábas konténer szállításakor, elülső kihúzóval vagy anélkül, túllépik a királycsap és a jármű hátulja közötti engedélyezett rendszerhosszt, illetve a 16500 mm-es össztengelyhosszt! Az alvázvédőt manuálisan ki kell húzni! Kivételes engedély szükséges a német KRESZ 70. § szerint!
Forgalomba hozatal/ rendszerek/táblák:
Németország
EK 2007/46 szerinti vizsgálati engedély
24/7 Szerviz-hívó vonal
Előkészítve re
A hirdetés automatikusan került lefordításra, éppen ezért fordítási hibák előfordulhatnak.
Szállító
Megjegyzés: Regisztráljon ingyenesen vagy jelentkezzen be, hogy hozzáférjen minden információhoz.
Regisztrált ekkor: 2006
Kérelem küldése
Telefon & Fax
+49 36482... hirdetések
A hirdetése sikeresen törölve lett
Hiba történt






